וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 דברים שאורך האצבעות שלכם אומר עליכם

14.2.2017 / 7:20

מבט אחד על אצבעות הידיים שלכם – שתיים מהן באופן ספציפי, יכול לגלות למתבונן את כל הסודות שלכם – החל מרמת ההכנסה שלכם ועד לאורך איבר המין שלכם והסיכוי שלכם להתמיד במערכות יחסים

נשיא ארה"ב התייחס לעתירות נגד הצו: "בתי המשפט פועלים באופן פוליטי". רויטרס
אין ויכוח על כך שהוא מרוויח טוב, אבלהאם הוא נחשב למונוגמיסט סדרתי? טראמפ מדגים את "צביטת האוויר"/רויטרס

חלק גדול משפת הגוף שלנו נגזר מתנועות הידיים, שחושפות את מה שהמילים שלנו מנסות להסתיר. מחוות הידיים של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ (כמו גם, גודל כפות ידיו) זכו ללא מעט סיקור והתייחסות במהלך הקמפיין לנשיאות. לאחר שנבחר, בנאומו הראשון כנשיא, הדגים טראמפ את אחד מסימני ההיכר שלו: "צביטת האוויר" – במסגרתה הוא מצמיד את האגודל לאצבע המורה שלו במחווה שמטרתה לאותת לצופים דיוק ושליטה. כעת, חוקרים מבית הספר הגבוה לכלכלה ברוסיה טוענים שאורך האצבעות בידיים עשוי לנבא גורמים כמו עושר, ואולי זה יכול לספק הסבר אחד לשוויו המוערך של הנשיא הנבחר.

עוד בנושא:
רוביו: לטראמפ ידיים קטנות; טראמפ: מבטיח שאין בעיה במקומות אחרים
נפלאות הגוף: האנשים שנולדים עם יותר מ-10 אצבעות
כמה חיידקים יש על הידיים?

לאורך היחסי בין האצבע והקמיצה נקשרו כבר שלל תיאוריות, החל מיכולתו לגלות מידע על מצבנו הבריאותי, ועד להיותו מנבא של ההתנהגות ועל הפסיכולוגיה שמניעה אותנו. מחקרים גילו שככל שהיחס בין אורך האצבע לאורך הקמיצה קטן יותר (כלומר, ככל שהקמיצה ארוכה יותר ביחס לאצבע) – הדבר מעיד על ספיגה גבוהה יותר של ההורמון הגברי טסטוסטרון ברחם. חשיפה גבוהה לטסטוסטרון ברחם מאטה את קצב גדילת האצבעות המורות, דבר שעשוי להותיר אנשים עם פער יחסי גדול יותר בין האצבעות. הנה 4 סברות מחקריות להשלכות אפשריות של אורך האצבעות על היבטים שונים בחיינו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully