וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגישים תקועים? אלו השקרים שאתם חייבים להפסיק לספר לעצמכם

4.3.2017 / 7:54

הרבה דברים עומדים ביניכם לבין האושר שלכם. הגדול והמשמעותי שבהם הוא כנראה אתם בעצמכם. אולי אתם לא מודעים לזה, אבל אתם משקרים לעצמכם כל הזמן. אלו 7 השקרים שאתם חייבים להוציא מהמערכת

ShutterStock

בסרטון: איך להפסיק לדחות ולהתחיל לעשות

לא רבים מבינים כמה כוח יש למילים שלהם. הדברים הקטנים שאתם אומרים לעצמכם מתפתחים לאמונות, והאמונות האלו, או ליתר דיוק השליליות שבהן, עלולות להתפתח ולהפוך למחסומים שימנעו מכם להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם. הדעה הרווחת בעולם הפסיכולוגיה אומרת שיש הרבה אמת באמרה "מחשבה יוצרת מציאות". על פי מומחים, אם תאמינו שאתם בריאים, טובים בעבודה או אמינים, תתחילו להתנהג בצורה מסוימת שתוביל לאימות האמונה הזאת, אבל כאשר אתם "מרעילים" את המוח במחשבות שליליות, אתם הופכים אותן למציאות, אפילו בלי לשים לב.

אין אדם שלא מספר לעצמו שקרים קטנים על מנת להרגיש יותר טוב, אבל רבים לא מבינים את הנזק שהם עלולים לגרום בטווח הארוך. נכון שקל יותר להמשיך לשקר, להדחיק או לסלף את המציאות כדי לשפר את הערכה העצמית באופן זמני, אבל האם זה באמת שווה את הנזק? הגיע הזמן להכיר את כל השקרים שרוב האנשים מספרים לעצמם כל הזמן, וגם לדעת מה לעשות כדי לשבור את התבנית הזאת ולהתקדם צעד נוסף בדרך אל האושר.

עוד בנושא:
שלוש השאלות שיכולות לסייע להצלחת הטיפול בדיכאון
עשר תכונות מפתיעות שמאפיינות אנשים סופר אינטליגנטים
המחקרים מגלים: מה באמת יעשה אתכם מאושרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully