וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 דרכים טבעיות לשפר את ריח הפה

מאור מואיגר

7.2.2017 / 8:00

הריח הרע מלווה אתכם כל היום והמסטיק נותן מזור זמני בלבד? מסתבר שהאוכל שאתם מכניסים לגופכם ממלא כאן תפקיד חשוב משחשבתם. כך תוכלו להיפטר מהריח בדרכים טבעיות ובאותה הזדמנות גם לשפר את הבריאות

אישה מפוצצת מסטיק. ShutterStock
לא מסתדרים עם מסטיקים? יש פתרונות אחרים/ShutterStock

ריח רע בפה הוא לא סתם מטרד רציני לסביבה שלנו, הוא יכול להיות תסמין לבעיה עמוקה יותר שחשוב לתת עליה את הדעת. אם גם לאחר שאתם מצחצחים שיניים הריח לא חולף, ייתכן שמשהו בהרגלי התזונה וההיגיינה שלכם מוכרח להשתנות.

שמה הרפואי של תופעת הריח הרע מהפה הוא הליטוזיס, והיא נחלקת לשני סוגים. אם אתם סובלים מריח רע מתמשך לאורך כל היום, כזה שלא חולף גם לאחר צחצוח השיניים, מדובר בהליטוזיס פתולוגית, ובמקרה כזה מומלץ להיוועץ ברופא. מצב זה עלול להיגרם כתוצאה מבעיות חניכיים, יובש כרוני, דלקות שקדים, בעיות בסינוסים והפרעות במערכת העיכול. אם התופעה היא זמנית, מדובר בהליטוזיס פיזיולוגי, ובמקרה כזה יש הרבה דרכים טבעיות לעזור לעצמכם להריח נהדר וגם לשפר את בריאות הגוף שלכם באותה ההזדמנות.

כמובן שבראש ובראשונה חשוב לצחצח שיניים פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי בתדירות גבוהה. לאחר מכן, מומלץ לאמץ שורה של הרגלים בריאים שיעזרו לכם להתקרב ללא חשש לסובבים אתכם.

עוד בנושא:
כך צחצוח שיניים משפיע על המערכת החיסונית
המאכלים שישמרו על השיניים שלכם
5 מאכלים שיגרמו לגוף שלכם להתנהג מוזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully