נושאים חמים

לא נרדמים? 7 טיפים טבעיים שאתם חייבים לנסות

הניסיון להירדם הוא מלחמה פנימית? זו לא מכה משמיים. יש המון דרכים טבעיות לעזור למוח שלכם להיכנס למצב הדרוש למנוחה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה בקלות

אישה עייפה שוכבת במיטה (ShutterStock)
מתהפכים במיטה? יש פתרונות טובים יותר (צילום: Shutterstock)

מרוץ החיים האינטנסיבי שלנו גורם לרבים מאיתנו לישון פחות ופחות במהלך הלילה, להיעזר בקפאין ובחומרים מעוררים אחרים כדי לתפקד כמו שצריך, להתמודד עם עייפות מתמשכת לאורך כל היום ואז בלילה להיכנס למלחמה פנימית כדי לעצום את העיניים. אם גם אתם מרגישים שאתם סוחבים את העייפות לאורך כל היום, אך כשמגיעה שעת השינה אתם זזים מצד לצד בתסכול, חשוב שתבינו כמה חשוב לשבור את המעגל הזה.

השינה חשובה לא רק למידת החיוניות לאורך היום. שינה איכותית משפיעה כמעט על כל מובן בשגרת היום יום שלנו. מחקרים הראו ששינה טובה משפרת את הזיכרון, מסייעת להתגבר על דלקות וכאבים, מעצימה את היצירתיות והיכולות הקוגניטיביות ואפילו עוזרת לרדת במשקל.

אז איך להשיג שינה איכותית יותר? רגע לפני שאתם פונים לתרופות, יש מגוון דרכים טבעיות להכניס את הגוף למצב הדרוש לו כדי לכבות את עצמו לכמה שעות. כך תעשו זאת, בדרכים טבעיות בלבד, ובלי הרבה מאמץ.

עוד בנושא:
מה עדיף, שינה קצרה ורצופה או שינה ארוכה ומקוטעת?
נכנסים למיטה מאוחר? זה משפיע על המשקל שלכם
קשה להירדם? שימו את הסמארטפון בצד