וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחדים מניתוח לייזר לתיקון הראייה? כדאי שתצפו בזה

29.1.2017 / 17:00

כשאנחנו חושבים על האפשרות לקרב קרן לייזר אל העין חלקנו מתמלאים בחרדה. צפו בסרטון שיעזור להוריד את סף הלחץ ולהבין שהשד אולי לא כל כך נורא

יח"צ - חד פעמי

כבר למעלה מ-70 שנים שלרופאים יש את היכולת לתקן פגמים בראייה. בהתחלה היה מדובר בניתוח פולשני ומבהיל שבו הוסרו חלקים מהקרנית באמצעות סכין מנתחים. למזלנו, מאוחר יותר בהיסטוריה הלך הניתוח והשתכלל, כאשר לפני כ-30 שנים, נערך לראשונה ניתוח הלייזר הפשוט והיעיל יותר שכולנו מכירים היום.

עוד בנושא:
מחלה של צעירים: מה גורם לאביחי אוחנה לאבד את מאור עיניו?
רואים לכם בעיניים: איזה מחלות משתקפות מהעיניים שלכם?
בואו לבדוק: האם אתם רואים כמו בני 18 או 70?

הסרת משקפיים בלייזר אסותא. אסותא,
95 אחוזי הצלחה/אסותא

כשזה מגיע לקירוב של קרן לייזר אל העין, קל להבין למה רבים חוששים מההליך הכירורגי המאיים, אך חשוב להבין כי ניתוח להסרת משקפיים נחשב לאחד ההליכים הבטוחים והפשוטים ביותר כיום. סיכויי ההצלחה של ניתוח זה עומדים על כ-95 אחוזים, כאשר סיבוכים דרמטיים הגורמים לנזקים בלתי הפיכים כמעט ולא מתרחשים. הסיבוכים המועטים שכן קורים במהלך הניתוח הם במרבית המקרים זניחים, קלים וניתנים לתיקון בקלות בניתוח נוסף.

אם גם אתם רוצים לתקן את הראייה באמצעות ניתוח לייזר וחוששים מהתהליך, הדרך הבטוחה ביותר לנצח את הפחד היא לשפוך עוד אור על הניתוח ועל מה שתעברו במהלכו. צפו בשתי מטופלות שכבר עשו זאת, ובמה שיש להן להגיד על החששות, על ההליך הכירורגי ועל התוצאה הסופית.


לעוד פרטים על הסרת משקפיים בלייזר לחצו כאן

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף אסותא אופטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully