נושאים חמים

בחנו את עצמכם: איזה סוג דיאטה מתאים לכם?

חוקים גורמים לכם להרגיש כלואים, או שאתם זקוקים למסגרת כדי להישאר בשליטה? האופי שלכם משחק תפקיד חשוב בהתאמת הדיאטה. כך תגלו כמה מרחב לאפשר לעצמכם בתהליך

חדשות מתפרצות לפני כולם הורידו עכשיו הורידו עכשיו להורדת האפליקציה מ-Google Play להורדת אפליקציה מ-AppStore

בווידאו: כך תשתמשו בבטטות כדי לרדת במשקל

כל מי שהתחיל דיאטה חדשה מכיר את זה - חצי מהאנשים סביבכם אומרים שזה בסדר לחטוא עם ארוחת שחיתות אחת לכמה זמן, והיתר לוקחים לכם את כל השוקולדים ונועלים אותם בארון "לטובתכם". מי מהם צודק?

יש המון גישות שמנסות למצוא את הנוסחה האידאלית לדיאטה, אבל גרטשן רובין, שחיברה את רב המכר Happier at Home, מציעה דרך לעשות בהן סדר. לטענתה, כדי לבחור את הגישה המתאימה לכם, כדאי לבחון קודם שאלה בסיסית ומהותית יותר – האם אתם יודעים לאזן את עצמכם באופן טבעי או שאתם מעדיפים להיצמד לחוקים שיגנו עליכם וישמרו עליכם במסגרת?

עוד בנושא:
כמה קלוריות אתם שורפים כשאתם שוטפים את הבית?
אם תענו על כל השאלות האלה, אתם ממש מומחים בתזונה
מחקר: קטניות משביעות יותר מבשר

כל אחד מאיתנו פועל וחושב בצורה שונה. קל להגיד שבדיאטה הכי חשוב לדעת לשמור על איזון, ושזה בסדר גם לחטוא לפעמים, אבל לחלק מאיתנו יהיה קל יותר להימנע לחלוטין מאוכל מזיק. מנגד, אלה שדווקא טובים בלמתן את עצמם לא יחזיקו מעמד בהתנזרות מוחלטת ויישברו מהר יותר. לאנשים כאלו עדיף לדבוק בדיאטה שבה הם מרשים לעצמם פינוק אחד לשבוע, שגם ישפר את המוטיבציה להתמיד וגם ירכך מעט את הקושי שבתהליך.

הדרך להבטיח את הצלחת הדיאטה היא קודם כל להכיר את עצמנו, לדעת מה מניע ומפעיל אותנו. ענו על השאלון וגלו האם אתם "מאזנים" או "נמנעים".