וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס קרא לה שמנה - אז היא הורידה 65 ק"ג כדי לנקום בו

28.1.2017 / 6:26

לפעמים נקמה מניעה אותנו למקומות חיוביים: היילי ווסטובי בת ה-25 שקלה 119 ק"ג כשהאקס שלה נזף בה על המשקל. הטראומה שעברה דחפה אותה להוריד 65 ק"ג ולהפוך לגורו בריאות באינסטגרם

צילום מסך

הרבה דברים הובילו את היילי ווסטובי, מנהלת שיווק מסידני, להגיע למשקל שיא של 119 ק"ג כשהייתה רק בת 19. היא נפצעה קשה בברך והרופאים אסרו עליה לרוץ, היא החלה ללמוד באוניברסיטה ונכנסה לשגרה מתישה של שיעורים ומבחנים, בזמנה הפנוי יצאה לבלות עם חברות במועדונים ובפאבים והחליפה את האוכל הבריא באוכל מזדמן יותר: ג'אנק פוד ואלכוהול. היא הבינה לאיזה מצב היא הגיעה רק כשבן הזוג שלה דאז אמר לה באמצע ויכוח שהיא שמנה. היא כל כך נפגעה ממנו שהיא החליט להיכנס למשטר אימונים ולשנות לעצמה את התפריט - והיום, אחרי שהשילה 65 ק"ג ממשקלה, היא שוקלת 54 ק"ג והפכה לגורו בריאות באינסטגרם עם 14 אלף עוקבים. ברשת היו לא כמה שצקצקו בלשונם על הסיבה שהניעה את ווסטובי להוריד במשקל: נקמה באקס. היא טוענת שזו ממש לא הסיבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני ואחרי: היילי ווסטובי השילה 65 ק"ג ממשקלה כדי אחרי שהאקס קרא לה שמנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בבריאות:

לפני שהתחילה ללמוד, ווסטובי אהבה מאוד לרוץ אבל אז, ביום אחד, הכל השתבש. "הייתי עושה ריצות 100 מטר בלי סוף והייתי מאוד פעילה", היא מספרת ל-The Mirror, "כשהייתי בת 18 נפצעתי בברך הימנית והרופאים אמרו לי שלא אוכל לרוץ עוד. המעבר מ-100% לכלום היה משמעותי מאוד למשקל שלי. שגרת חיי הסטודנט לא עזרו לכל העניין. שכחתי לגמרי מספורט וביליתי את זמני עם חברים בפאבים ובמועדונים. מנות הבריאות שהייתי מכינה לעצמי הומרו באפשרויות זולות יותר". כל זה המשיך כשנה, עד שרבה עם האקס שלה. לדבריה, התגובה של האקס לא נאמרה בזדון, אולם נתנה לה את הדחיפה שהייתה זקוקה לה. "התווכחנו על משהו מטופש ובסוף הוא אמר לי שאני צריכה לרדת במשקל. בהתחלה אני זוכרת שהייתי מזועזעת, אבל בתוך תוכי ידעתי שהוא לא מנסה להיות מגעיל אליי. זו הייתה פליטת פה שהוכיחה שיש לו בעיות עם המשקל שלי", היא מספרת, "מאוחר יותר שקלתי את עצמי וראיתי שמשקלי 119 ק"ג. זה היה המשקל הכי גבוה שהייתי בו אי פעם".

עוד באותו נושא

כמה קלוריות אתם שורפים כשאתם שוטפים את הבית?

לכתבה המלאה

מהר מאוד היא שינתה את אורח החיים שלה, הורידה את כל הג'אנק פוד והאלכוהול, חזרה להתאמן ועיצבה לעצמה גוף שרירי ומעורר קנאה. "לפני שנשקלתי לא הבנתי בכלל כמה השמנתי. כשנודע לי, קיבלתי שוק. זה גרם לי לבחון שוב את אורח החיים הנהנתני שלי ולהבין שהרשתי לעצמי יותר מדי", היא מספרת, "הצבתי לעצמי מטרה התחלתית להוריד 5 ק"ג. הופתעתי כמה מהר הם ירדו לי, אז המשכתי בתהליך. חינכתי את עצמי להשקיע בפעילות גופנית ובתזונה נכונה. עד עכשיו הורדתי 65 ק"ג באופן טבעי לגמרי ואני כל כך גאה בעצמי. לעולם לא אהיה נבוכה שוב בגוף שלי".

ווסטובי מתעוררת כל בוקר ב-5:30 כדי להתאמן ומקפידה על דיאטת חלבונים קשוחה. בבוקר היא אוכלת קערת שיבול שועל תוצרת בית ולצהריים 200 גרם בשר בקר עם ירקות . "כושר היה חלק גדול מהמסע שלי. ברגע שחזרתי להתאמן, התאהבתי בזה שוב. מהר מאוד גיליתי מה אני אוהבת. התחלתי לאהוב שיעורי ספינינג ולהרים משקולות. לאט לאט הגוף שלי נעשה רזה ומהודק מאי פעם", היא הוסיפה, "גם בתפריט עשיתי שינוי קיצוני. התפריט הקודם שלי כלל פסטות ולחם. אני לא נוגעת בדברים האלה עכשיו. הגוף שלי מהר מאוד קצר את הפירות. אנשים לא מבינים כמה קלוריות וכמה סוכר יש בכוס יין או בירה שהם כל כך אוהבים. היה מאוד קשה לעשות את השינוי הזה בהתחלה כי תמיד הייתי אדם מאוד חברתי, אבל מהר מאוד הבנתי שאני יכולה לצאת עם הבנות בלי לשתות. רוב הזמן, אנשים אפילו לא שמו לב שאני לא שותה כי הסודה עם הלימון שהזמנתי לא נראתה שונה ממה שש לאנשים אחרים ביד".

בן הזוג הטרי שלה, נייתן בן ה-35, עודד אותה לדבוק במטרה. "הכרנו לפני שישה חודשים במכון הכושר והוא תומך בי המון. החרדה שאני מרגישה לגבי הגוף שלי היא אמיתית, ולפעמים אני עדיין מסתכלת על עצמי במראה ושומעת את עצמי אומרת 'את צריכה לרדת במשקל'. אני משתמשת בזה בתור מוטיבציה להניע את עצמי לחדר כושר. עם הזמן התחלתי לסייע לנשים אחרות שהכרתי דרך הרשתות החברתיות ולהציע מתכונים וטיפים לאנשים שרוצים לעבור תהליך דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully