וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני נץ: ענו וגלו עד כמה הראייה שלכם חדה

14.5.2017 / 18:04

האם אתם נץ, נחש משקפיים או עיוור כמו עטלף? שמרו על מרחק של כ-50 ס"מ ממסך המחשב כדי להשיג תוצאה מהימנה, והשתתפו במבחן הראייה שבו תגלו כמה טוב אתם רואים

העין שלנו היא איבר מורכב ביותר המופקד על אחד הדברים החשובים ביותר לתפקוד השוטף שלנו - חוש הראייה. יש המון דברים שאולי לא ידעתם על העין שלנו, למשל שהקרנית שלנו מאוד דומה לזו של הכריש ולעיתים משתמשים בקרנית שלו בניתוחי עיניים של בני אדם. נתונים נוספים שעשויים להפתיע אתכם: אחד מכל שנים עשר גברים סובל מעיוורון צבעים כלשהו, עישוני העיניים שלנו מתרחבים עד 45 אחוזים בזמן שאנחנו רואים מישהו שאנחנו אוהבים וניתן למצמץ עד חמש פעמים בשנייה.

התמונות שהעיניים שולחות למוח שלנו הן למעשה הפוכות והמוח הוא בעצם זה שאחראי להפוך אותן בחזרה, כך שנראה את המציאות כפי שהיא. הבעיה היא שלפעמים הראייה שלנו נפגעת ובמשך השנים אנו רואים פחות טוב, אולם הטכנולוגיה באה לעזרתנו ובעזרת ניתוח לייזר קצר ובטוח אפשר להפוך את הראייה לחדה יותר, יעילה יותר וברוב המקרים גם מושלמת לחלוטין.

הכנו לכם מבחן שיבדוק האם הראייה שלכם היא של נץ, נחש משקפיים, או שאתם עיוורים כמו עטלף. מבחן זה עשוי לתת אינדיקציה מסוימת למצב הראייה שלכם.

וואלה! NEWS בשיתוף אסותא אופטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully