וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטרקט בלייזר: השיטה החדשנית שמחליפה את הניתוח הידני והמסורתי

תוכן ממומן, תוכן ממומן

26.2.2017 / 9:33

עם למעלה מ-6,000 ניתוחים שבוצעו בארץ ודיוק של מחשב, הופך הניתוח בעזרת הלייזר לנפוץ יותר ויותר. היתרונות הם חזרה מהירה לשגרה, דיוק וצמצום תופעות הלוואי. צפו בסרטון וגלו הכול על הניתוח החדשני

ד"ר שמואל לוינגר, המנהל הרפואי של רשת "עיניים"/"עיניים"

תוחלת החיים עלתה בעידן המודרני ובני 80 פלוס עדיין מתפקדים כרגיל: נוהגים, עובדים, מטיילים ובעיקר מאוד עצמאיים. ואולם, תופעת הקטרקט שנפוצה בגיל השלישי עלולה להקשות על תפקודם. קטרקט הוא מצב של עכירות על עדשת העין, מה שמונע מקרן האור לפגוע בעדשה ובכך נפגעת הראייה.

קיימים שני סוגי ניתוחים לטיפול בבעיה - ניתוח קטרקט ידני וניתוח בלייזר. לפי ד"ר שמואל לוינגר, המנהל הרפואי של רשת המרכזים הרפואיים "עיניים", ניתוח קטרקט ידני מבוצע בחמישה שלבים: ייצור ארבעה פתחים בקרנית, חיתוך קופסית העין, ריסוק העדשה, שאיבת חומר הריסוק והחלפת העדשה. ניתוח זה אורך בין 20 דקות לחצי שעה.

בניתוח קטרקט בלייזר, לעומת זאת, שלושת השלבים הראשונים מבוצעים בכחצי דקה בלבד. מדובר בניתוח בעל מקדם בטיחות מאוד גבוה, וזאת משום שמדובר בהליך ממוחשב ומדויק. כמו כן, הליך זה מאפשר למטופל להגיע לתוצאות טובות יותר וזמן ההתאוששות עומד על 24 שעות בלבד.

היתרונות של ניתוח בעזרת לייזר הם רבים. ניתוח בשיטה זאת יכול לראשונה לטפל בשלושה מצבים בבת אחת - טיפול בקטרקט, תיקון תשבורת הראיה (מה שקרוי "המספר") ותיקון אסטיגמציה (צילינדר). מעבר לכך מדובר על ניתוח מהיר יותר ומדויק הרבה יותר וכמובן חזרה מהירה לשגרה.

תוכן ממומן, תוכן ממומן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully