וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קלוריות אתם שורפים כשאתם שוטפים את הבית?

17.1.2017 / 6:56

אף אחד לא אוהב לעשות ספונג'ה או כלים, אבל בפעם הבאה שאתם צריכים לעשות את זה, תחשבו על הקלוריות שאתם שורפים. אז כמה קלוריות שוות עבודות הבית שלכם?

כמה קלוריות שורפים בביצוע מטלות ניקיון/סיפור בדקה, וואלה! NEWS

לא סתם לשטיפת כלים, טאטוא הרצפה וניקוי אבק קוראים עבודות בית. זו עבודה לכל דבר, ואין כמעט אף אדם רציונלי שאוהב לעשות אותן. אבל כמו לכל דבר, גם פה יש תמריצים שיכולים לעודד אתכם לקום מהספה – הקלוריות שאתם שורפים. כן, מסתבר שאתם לא חייבים ללכת למכון או לרוץ, אלא פשוט להרים מגב.

אספנו עבורכם חמש עבודות בית קבועות ומעיקות ובדקנו כמה קלוריות אתם שורפים אם אתם עושים אותן במשך שעה. (הנתונים מתייחסים לאדם במשקל של כ-70 קילוגרם):

עוד בנושא:
8 מאכלים ששורפים קלוריות
מחקר מצא מה המקום הכי מסוכן בבית לילדים
איך לעשות ניקיון בלי להרוס את העור

ניקוי אבק וסידור

נתחיל בעבודות היחסית קלות של ניקיון אבק וסידור ארון למשל. בעבודות בית אלה תוכלו לשרוף כ-170 קלוריות בשעה. אם תשאבו למשל – מטלה שכוללת גם סחיבה של שואב אבק, מספר הקלוריות שאתם שורפים יעלה.

לכמה אוכל זה שווה? לשתי עוגיות שוקולד צ'יפס. כמעט.

עוד באותו נושא

העונה השמנה: איזה ממאכלי החורף האלה משמין יותר?

לכתבה המלאה

טאטוא

במקרה הזה, ובעצם בכל מקרה, עדיף בית גדול, שכן טאטוא הרצפה שורף 270 קלוריות לשעה של עבודה. אם אתם גרים בבית רגיל בישראל לא תצטרכו שעה כדי לטאטא או לשטוף את הרצפה, אבל חצי שעה היא זמן הגיוני. אז למה אתם מחכים?

לכמה אוכל זה שווה? חצי שעה של טאטוא שוות ערך לפחית של קולה.

שטיפת כלים

הנה מטלה שאנחנו נאלצים להתמודד איתה מדי יום. נכון, לא תשרפו פה אלפי קלוריות, אבל זה נחמד לדעת שתוך כדי שאתם עומדים במטבח וממילא עושים מה שאתם חייבים לעשות, הקלוריות נשרפות. אז כמה זה שווה בדיוק? כ-200 קלוריות לשעת רחיצת כלים.

לכמה אוכל זה שווה? 2 כפות טחינה גולמית בערך.

הזזת רהיטים

נכון זה לא קורה על בסיס יומי, אבל זה יכול לקרות גם כשאתם שוטפים את הרצפה ורוצים לגלות מה מסתתר מתחת לספה. כך או כך, אם החלטתם סתם לסדר את הבית או להזיז רהיטים ממיקום אחד למיקום אחר, זה שווה לכם לא פחות מ-410 קלוריות לשעה.

לכמה אוכל זה שווה? חצי ג'חנון. בלי ביצה. אולי עם קצת רסק עגבניות.

גינון

נכון, קר בחוץ, אבל זה לא אומר שהצמחים שלכם לא צריכים עישוב קל, תיחוח או אפילו השקיה. אז כמה שווה גירוף העלים בגינה או שתילה של עציצים חדשים לקראות האביב"? לא מעט. שעה של עבודות גינון שורפת כ-340 קלוריות בממוצע. אם יש לכם מדשאה ואתם מכסחים אותה לבד, זה אפילו יכול להגיע ל-360 קלוריות.

לכמה אוכל זה שווה? שני בורקסים קטנים.

צביעת חדר

הנה דבר שקורה לרוב רק כשעוברים דירה או נולד תינוק, וגם אז אנחנו לרוב קוראים לאנשי מקצוע. אבל לא עוד! שעה של צביעה שורפת קצת יותר מ-300 קלוריות, ואנחנו כולנו יודעים שזה לא נגמר בשעה. אם תצליחו למשוך שלוש או ארבע שעות, תעברו את רף האלף קלוריות.

כמה זה שווה באוכל? משולש פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully