וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה גדול: 9 דברים שמקלים על כאב גרון

12.1.2017 / 11:23

הנה הוא שוב, העקצוץ הטורדני הזה בכל פעם שאתם בולעים רוק, שאומר רק דבר אחד – אתם בדרך לכאב גרון. הנה רשימה של דברים שאתם יכולים לעשות בבית כדי להקל על הכאב

רופאה בודקת נערה. הר"י
הגורם יכול להיות ויראלי או חיידקי/הר"י

מכירים את העקצוץ הזה שמבשר על כאב הגרון שמתקרב? בהתחלה אתם עוד אולי מדחיקים את קיומו, מתכחשים למחלה המתרגשת עליכם, בתקווה שאם תתעלמו ממנה היא תפסח עליכם. אבל ברוב המקרים, לא תצליחו לחמוק מזה והעקצוץ יהפוך תוך יום-יומיים לכאב גרון במלוא תפארתו.

כאבי גרון הם לרוב תסמין אחד במסגרת מחלה קלה כלשהי, כמו צינון או שפעת. ברוב המקרים כאב הגרון הזה גם יחלוף מעצמו בתוך כמה ימים. אבל גם את פרק הזמן הזה אתם לא חייבים להעביר בסבל ויש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להקל על הכאב ולזרז את תהליך ההחלמה.

עוד בנושא:
לא רק דבש: תרופות טבעיות לכאב גרון
6 מאכלים שמקלים על צינון

"כאב גרון" הוא מונח כללי שמתייחס לתופעות של כאב גירוי, או גרד בגרון. אתם עלולים לחוות גם קושי או החמרה בכאב בעת בליעת נוזלים או מזון. הגורם לכאב הגרון עשוי להיות ויראלי או חיידקי. אם כאב הגרון מתפתח לדלקת, יכול להיות שלא יהיה מנוס מלקבוע תור לרופא, לעשות משטח גרון ולקחת אנטיביוטיקה. אבל לפני שאתם קובעים תור, אתם יכולים לנסות לפתור לעצמכם את הבעיה עם כמה פתרונות שאולי שוכבים לכם במגירות בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully