וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצוע חכם או פגיעה בדימוי העצמי? פישר פרייס משיקה אופני כושר לילדים

6.1.2017 / 7:29

יצרנית הצעצועים משווקת אופני כושר שמתחברים לטאבלט ומאלצים את הילדים לדווש כדי לשלוט במהירות המשחק. האם מדובר בצעצוע חדשני שיסייע במלחמה בהשמנת ילדים או בלחץ מיותר על הדימוי העצמי שלהם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרך ערמומית לנער את הילדים מאורח החיים היושבני שלהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילדים שלכם מכורים לטאבלט? מבלים שעות ברביצה על הספה מול מסך? אתם בוודאי מודאגים מהאפשרות שהם יהפכו לבטטות כורסה או שחלילה יפלו בסטטיסטיקה ההולכת וגדלה של השמנת יתר בילדים ונוער. למרות הדאגה הכנה, רוב ההורים יודעים שלהפריד בין ילד ומסך זו משימה לא פשוטה. ולתוך הוואקום הזה נכנסת יצרנית הצעצועים פישר פרייס, שמשיקה דגם של אופני כושר לילדים עם חיבור לטאבלט או לטלוויזיה חכמה.

פישר פרייס משווקת את הצעצוע להורים כדרך ערמומית לגרום לילדים שלהם להתנער מאורח החיים היושבני שלהם. Think & Learn Smart Cycle כולל חיבור בלוטות' וכן ייעודי לטאבלט על הכידון והוא מאפשר לילדים לשחק במשחקי וידאו תוך שהם מדוושים במרץ ומוציאים אנרגיה. המשחק מתוכנת כך שמהירות הדיווש של הילד שולטת גם במהירות המשחק, כך שלא קיימות בו פרצות לילדים פקחים ועצלנים שאולי ירצו פשוט לשבת על האופניים ולשחק בלי לשלם את המחיר בזיעה.

עוד בנושא:
כיצד מטפלים בהשמנה בילדים?
תזונת תינוקות: תשומת לב בינקות תמנע השמנה בבגרות
ילדים מודאגים מהמשקל שלהם כבר מגיל 8

הורה לוקח טאבלט מידיו של ילד. ShutterStock
נסו אתם להפריד ביניהם/ShutterStock

נכון להיום יש 4 אפליקציות משחק זמינות להורדה למכשירי iOS או אנדרואיד, שכולן מסייעות בפיתוח כישורי קריאה, חשבון, מדעים או מדעי החברה. כך שאם חששתם שמדובר רק באימון פיזי, הרי שמדובר גם באימון אינטלקטואלי. ובפישר פרייס מבטיחים שבעתיד ישוחררו לשוק משחקים לימודיים נוספים. האפליקציות אפילו מכילות לוח בקרה להורים, שמראה להם את ההתקדמות של ילדם במשחק ומה הם למדו במהלכו.

לצד ההתלהבות מאופני הכושר החדשים, שמחירם אגב, עומד על 150 דולר באמזון, יש גם מי שחוששים שהצעצוע הזה שם דגש חזק מדי על סוגיית המשקל בילדים ועלול להפעיל לחץ גדול מדי על ילדים בגיל צעיר מאוד בעניין משקלם, דבר שעלול לתרום בעתיד להתפתחות של סוגיות דימוי גוף בעייתי כשיתבגרו. מה דעתכם?

עוד באותו נושא

איך בונים דימוי גוף בריא אצל ילדים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully