וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרס כריסמס: התמונה שתגרום לכם להרגיש יותר טוב עם עצמכם

29.12.2016 / 6:48

מכירים את ייסורי המצפון שתוקפים אחרי ארוחת חג דשנה, כשאנחנו מגלים שצמחה לנו כרס של הריון קטן? אישה אחת מנסה לספק לנו נחמת רבים, ולהראות שזה קורה לכולם וזה ממש בסדר

מי מאיתנו לא מכיר אישית את הרגע הזה בסיומה של ארוחת חג גדולה שבו אנחנו מתרווחים לאחור בכיסא שלנו, פותחים כפתור במכנסיים החגיגיים שעטינו על עצמנו ומשחררים אנחת רווחה? מדובר ברגע של שחרור עילאי, שבו הבטן שלנו, שספגה לתוכה כמויות גדולות מדי של מטעמים יכולה לזלוג בחופשיות אל מעבר לקו המותניים ולתבוע את חירותה. אבל לצד ההקלה, זה גם השלב שבו אנחנו מתחילים להכות על חטא ולהתייסר על כמות הקלוריות והשומנים שצרכנו.

ברחבי העולם המערבי חוגגים בימים אלה את חג המולד, שבדומה לחגים היהודיים שלנו – נדבך מרכזי בו הוא ארוחת חג דשנה, שבדרך כלל כוללת מנות קלאסיות כמו תרנגול הודו ענקי צלוי, מילוי (סטאפינג), רוטב חמוציות, פירה ברוטב בשר ופאי או פודינג לקינוח. אחרי ארוחה כבדה כזאת, אף אחד לא קם מהשולחן עם בטן שטוחה, וזה ממש בסדר. זה המסר שביקשה להעביר מייגן ג'יין קראב, שמנצלת את חשבון האינסטגרם שלה לקידום דימוי גוף חיובי בנשים. ואיך היא עשתה את זה? בדרך מאוד ויזואלית. היא העלתה תמונות של הבטן שלה לפני ואחרי ארוחת החג.

עוד בנושא:
שבת בצלוליט: האם זהו טרנד האינסטגרם החדש?
זה מוכח: המאכלים שבאמת עוזרים להוריד את הכרס
קוטג' בירכיים? 4 מאכלים שנלחמים בצלוליט

בתמונה הראשונה הבטן שלה יחסית שטוחה, ואילו בתמונת האחרי היא מציגה בגאווה את "הריון המזון" שלה. לתמונה היא הוסיפה גם כיתוב מנחם: "לכל מי שחש עכשיו רגשות אשם על כמויות האוכל שיש לו בבטן – זה בסדר! תפקידה של הבטן הוא להתרחב ולאפשר לנו לחוות מגוון של רגעים טעימים. אתם לא פחות יפים או שווים כשאתם שבעים, מאשר כשהבטן שלכם ריקה".

קראב יודעת על מה היא מדברת. היא אובחנה כסובלת מאנורקסיה כבר בגיל 14, ובשיא המחלה היא אושפזה בבית חולים בתת משקל של פחות מ-30 קילוגרם. היא מספרת שאחד הדברים שסייעו לה בתהליך ההחלמה שלה, היה החשיפה לתמונות של נשים במידות שונות באינסטגרם שהמשותף לכולן היה האופן שבו הן קיבלו ואהבו את גופן. ולכן, היא משתמשת גם בפרופיל שלה כדי לקדם מסרים דומים.

עוד באותו נושא

מחקר חדש: נשים מרוצות הרבה יותר מאיך שהן נראות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully