וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגרית שאוכלת 51 בננות ביום מתוודה: ניתחתי חזה והתמכרתי לפורנו

28.12.2016 / 9:37

הבלוגרית הטבעונית, שזכתה לכינוי "נערת הבננות" בגלל דיאטת הבננות הקיצונית שעשתה, ניצלה את חג המולד כדי להוציא כמה שלדים מהארון והתוודתה על סודות אפלים

צילום מסך

חייהם של בלוגרי בריאות נראים תמיד זוהרים ומושלמים. הם אוכלים את הדברים הנכונים, נהנים מפעילות גופנית, מבלים הרבה זמן מחוץ לבית באוויר הפתוח והם תמיד נראים מאושרים וקורנים מבריאות. אבל מסתבר שמאחורי החזות המושלמת, גם האנשים האולטה-בריאים הללו סובלים מתחלואים שונים, ואחת מהן החליטה לדבר בפתיחות על השלדים שבארון שלה.

ליאן רייטקליף, אוסטרלית בת 36 שידועה בכינוי "פרילי נערת הבננות", צברה יותר מ-733 אלף מינויים לערוץ היוטיוב שלה בזכות דיאטת המזון הגולמי שלה, שכוללת אכילה של 51 בננות ביום(!!!). היא ניצלה את חג המולד כדי לחשוף כמה סודות מעברה, ככל הנראה כדי להוכיח לצופיה שמאחורי המראה החטוב והביטחון העצמי שהיא מפגינה בסרטונים שלה - היא לא יצירת המופת שרבים חושבים שהיא.

עברה של נערת הבננות המושלמת למראה כולל משברים שנבעו מחוסר בטחון והערכה עצמית נמוכה - עד כדי החלטה לעבור ניתוח להגדלת חזה כבר בגיל 21 - והתמכרות לא בריאה לפורנו ששימשה עבורה דרך לבריחה מהמציאות.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מי יכול לחיות מ-30 בננות ליום?

לכתבה המלאה

רייטקליף סיפרה על הגדלת החזה שעשתה בגיל 21 - תמורת 10,500 דולר היא הגדילה את מידת החזיה שלה ל-C. "תמיד בער בי הרצון לדבר על זה כי אני לא מתביישת בזה. אין שום סיבה להתבייש בהגדלת חזה", היא מספרת בסרטון. רייטקליף מתעקשת שאין לה כל כוונה לעודד נשים לעבור ניתוחים פלסטיים, "אני לא אומרת לכן, בנות, לרוץ לעשות הגדלת חזה. זו לא המטרה. זו פשוט החוויה האישית שלי". היא הוסיפה: "בכנות, זה הדבר הטוב ביותר שעשיתי בתקופה הזאת בחיים שלי. לא הרגשתי נשית בכלל ורציתי לעשות משהו בקשר לזה. זה תרם מאוד להערכה העצמית שלי". נערת הבננות סיפרה גם שהיא נולדה עם מום בבית החזה, ושהחזה השטוח שהיה לה ממש הקשה עליה ללבוש בגדים מסוימים.

בסרטון אחר מדברת רייטקליף בכנות מפתיעה על ההתמכרות שלה לפורנו. היא חושפת שם שפנתה לפורנו בניסיון "לברוח מהמציאות" בכל פעם שהייתה אומללה או משועממת. היא לא בטוחה שהרגלי הצפייה שלה בפורנו מוגדרים כהתמכרות, אבל לדבריה, היא בהחלט הרגישה שהיא צופה בפורנו יותר מהאדם הממוצע.

רייטקליף סיפרה שנחשפה לראשונה לפורנו דרך מגזין פורנו רך שמצאה בשירותים במסיבה. היא החלה לקנות את המגזין, ובגיל 16 החלה לצפות בפורנו עם החבר הראשון שלה. היא סיפרה שאת הצרכים שמילא עבורה הפורנו – היא ממלאת היום בפעילות גופנית, אכילה נכונה ובילוי עם חברים. "להתמקד בפורנו זו הסחת דעת. זה סימן שאתה לא מתמודד עם הצרכים שלך באיזושהי דרך", היא אמרה, "לא עשיתי את זה כבר הרבה זמן, כי אני מאושרת. אני לא רוצה למצוא יותר הסחות דעת בדבר הזה".

הווידוי על ההתמכרות לפורנו:

נערת הבננות מספרת על הרגלי התזונה שלה בתכנית הבוקר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully