וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מספר הפרטנרים למיטה שיהפוך אתכם להכי מושכים

22.12.2016 / 8:00

מעט מדי, ואתם נחשבים לחסרי ניסיון. יותר מדי, ואתם מצטיירים כמופקרים – כשזה מגיע להיסטוריה המינית אתם צריכים להלך על קו דק ולא מאוד ברור. מחקר חדש גילה שיש תשובה מתמטית חד משמעית לשאלה הרת הגורל

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: וזו תדירות יחסי המין שתעשה אתכם הכי מאושרים

אף אחד או אחת לא ששים לנהל את "השיחה". אותו דיאלוג כאילו אגבי אך גורלי, שבו בני זוג טריים חושפים זה בפני זו את מספר הפרטנרים המיניים שקדמו להם. מספר גבוה מדי עלול ליצור תדמית לא רצינית בצד השני, בעוד שמספר נמוך עלול להעיד על חוסר ניסיון ובשלות. כעת, מחקר חדש טוען שיש מספר קסם, שהוא התשובה האידיאלית והאטרקטיבית ביותר עבור הצד השני.

חוקרים מאנגליה בדקו ומצאו שרוב הרווקים והרווקות יעדיפו לצאת עם מישהו שהיו לו או לה שלושה פרטנרים קודמים למיטה. מהמחקר, שפורסם בכתב העת המקוון Journal of Sex Research, עולה שרוב הרווקים והרווקות נרתעים מהאפשרות לצאת עם אנשים ללא ניסיון מיני כלל, אך לצד זאת, פרטנרים מתירניים גם הם נתפסים כפחות מושכים. במחקר השתתפו 188 משתתפים, 104 מתוכם היו נשים, ומסקנה נוספת שעולה ממנו היא שמידת האטרקטיביות של פרטנר מסויים ירדה, ככל שהיו בעברו יותר שותפים למיטה.

עוד בנושא:
תקופת יובש: מה קורה לגוף כשמפסיקים לעשות סקס?
למה חלק מהזוגות עושים יותר סקס מאחרים?
הגורם המפתיע שהופך אתכם ליותר מושכים

דייט. ShutterStock
מה שבע? מה כמה?/ShutterStock

"בניגוד לתפיסה החברתית הבלתי מאוזנת לפיה, מתירנות מינית מצד גברים היא עניין שנשים מוכנות להסכין עמו, בעוד שמתירנות מינית נשית היא עניין בלתי נסבל בעיני גברים, מהמחקר עולה ששני המינים סולדים במידה שווה מכניסה לקשר עם בן או בת זוג שלהם רשימה ארוכה של פרטנרים מיניים", אמר ד"ר סטיב סטיוארט וויליאמס, פסיכולוג שלקח חלק במחקר.

ואמנם, אף על פי שהלך הרוח התרבותי מלמד על כך שמספר גבוה של שותפים למיטה הינו הרסני רק עבור נשים בשוק הפנויים פנויות, המחקר מעלה שגם לגברים הוא לא עושה שירות טוב. נשים ראו בהיסטוריה מינית ענפה של גברים סימן לחוסר נאמנות ולסבירות נמוכה שהגבר מעוניין במערכת יחסים מחייבת וארוכת טווח.

אילוסטרציה של כפות רגליים במיטה. ShutterStock
רוב משתתפי המחקר לא עמדו בעצמם בסטנדרט הגבוה שהציבו/ShutterStock

למרות ששני המינים במחקר הביעו העדפה למניין זהה של פרטנרים קודמים, הם כן נבדלו זה מזה בנכונותם לצאת עם מי שהוא נטול ניסיון מיני לחלוטין. גברים היו חיוביים יותר לגבי האפשרות לצאת עם בת זוג בתולה, מאשר נשים. הבדל נוסף שגילו החוקרים, הוא שאת הגברים הרבה פחות עניינה ההיסטוריה המינית של בת הזוג שלהם, אם הם היו מעוניינים רק בקשר בלתי מחייב עמה, ולא במערכת יחסים רצינית.

ייתכן שלהעדפת מספר מצומצם של פרטנרים מיניים יש סיבה מדעית. מחקר אחר שפורסם מוקדם יותר השנה גילה ששיעור הגירושים בקרב נשים ששכבו עם יותר משני גברים לפני נישואיהן היה גבוה יותר מאשר בקרב חברותיהן שניסיונן המיני טרם הנישואים היה מצומצם יותר. אם כי החוקרים במחקר זה מיהרו להדגיש שייתכן שהסיבה שעומדת מאחורי הסיכוי המוגבר לגירושים עבור נשים אלו אינה ההיסטוריה המינית שלהן, אלא העובדה שיש להן מודעות קונקרטית יותר של אפשרות קיומם של "פרטנרים חלופיים". כמו כן, ייתכן שנשים ששכבו עם מעט גברים הן גם נשים המחזיקות באמונות דתיות או תרבותיות שמפחיתות את הסבירות שלהן להתגרש.

נאה דורש נאה מקיים?

לסיום, אם הנתונים שעולים מהמחקר הנוכחי גורמים לכם לאי נוחות או מבוכה – אולי תמצאו נחמה בעובדה שרוב משתתפי המחקר לא עמדו בעצמם בסטנדרט הצניעות הגבוה שהם הציבו לבני ובנות הזוג הפוטנציאליים שלהם. רובם של 188 הנשאלים, בשנות ה-30 לחייהם, גילו שמספר הפרטנרים הקודמים שלהם גבוה פי שניים או שלושה. בקרב הנשים עמד מספר המאהבים הקודמים על 5.8 בממוצע, ואילו אצל הגברים הממוצע עמד על 8.4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully