וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס לי, אני עייפה": בת 47 עדיין מניקה שלישייה של בני חמש

דאווינה רייט היא אם לחמישה ילדים – מהם שלישיית בני 5 שעדיין יונקים פעמיים ביום. למרות שנמאס לה, היא מתכוונת לחכות שהם יגמלו בעצמם. "כשאני מסרבת להניק אותם, הם עטים עלי כמו זומבים"

צילום מסך

בגיל 47 דאווינה רייט עדיין מניקה את השלישייה שלה – בני חמש. רייט האוסטרלית במקור מתגוררת כיום בהונג קונג עם בעלה ג'ייסון ומשפחתה המונה חמישה ילדים, ששלושה מהם – סאמר, ווילואו וקונור נולדו כשלישייה. והיא מניקה את ילדיה מיום שנולדו – לפני כחמש שנים, ועד היום – כשהם כבר הולכים לגן חובה.

עוד בנושא:
הנקה? "זה כמו להיות מוטרדת מינית בכל מקום בגוף"
השף העירום מדבר על הנקה ומעצבן את נשות בריטניה
משד לשד: האם מסיבות הנקה הן הטרנד הבא?

השלישייה יונקת פעמיים ביום, בבוקר ובערב, ולמרות שדאווינה אומרת שכבר די נמאס לה מהעניין הזה, היא לא מתכוונת להפסיק להניק את ילדיה עד שהם יבקשו להגמל ביוזמתם. לדבריה, למרות שיש אנשים שחושבים שהיא ממשיכה להניק בשביל עצמה בלבד, זה ממש לא נכון. "הייתי שמחה אם הם היו נגמלים עכשיו. אני מאוד מאמינה בלתת לילד להחליט בעצמו מתי הוא מוכן להגמל, אבל במקביל אני גם כזה 'בחייאת – אתם שלושה, ואתם כבר בני חמש. יאללה כבר!'" – היא אמרה בראיון למגזין The Milk Meg, העוסק בהנקה. "אני עייפה, אני מרוקנת ואני גם די בטוחה שמשקל הלידה העודף שעוד נותר לי להוריד לא ירד לפני שהם ייגמלו. זה לא שאני רוצה את הגוף שלי בחזרה, הרי שלושתם ימשיכו לטפס עלי, לשבת בחיקי ולרכוב על גבי גם אחרי שייגמלו. אני פשוט מרגישה שסיימתי".

דאווינה רייט בת 47 מניקה שלישיית ילדים בני חמש. daily mail, צילום מסך
"זה לא שאני רוצה את הגוף שלי בחזרה, אני פשוט מרגישה שסיימתי". דאווינה רייט עם השלישייה ווילואו, סאמר וקונור/צילום מסך, daily mail

לדאווינה יש עוד שני ילדים גדולים יותר, שניהם ינקו ונגמלו מיוזמתם סביב גיל שנה וחודשיים והיא מספרת שהיא ציפתה שגם השלישייה תיגמל מהנקה בערך באותו גיל, אך זה מעולם לא קרה. כיום, היא מניקה את השלישייה פעמיים ביום – בבוקר ובערב, לפני השינה – והיא אומרת שהיא מרבה להציב להם גבולות בעניין זה. "הם מאוד אוהבים לינוק, הם ממש אוהבים את זה. לפעמים נדמה לי שהם ממש אובססיביים לזה – אני מסרבת להם הרבה".

עוד באותו נושא

האם מניקה את בתה בת ה-6: למה זה בעצם לא בריא

לכתבה המלאה
דאווינה רייט בת 47 מניקה שלישיית ילדים בני חמש. daily mail, צילום מסך
"'בחייאת – אתם שלושה, ואתם כבר בני חמש. יאללה כבר!'". דאווינה רייט על הסירוב של ילדיה להגמל מהנקה/צילום מסך, daily mail

האתגר הגדול ביותר שדאווינה מתמודדת איתו בימים אלה, לדבריה, הוא חינוך ילדיה לכבד גבולות ואת זכותו של כל אדם על גופו – שתי סוגיות חינוכיות חשובות בכל בית עם ילדים, אבל במקרה של משפחת רייט זה קצת יותר מסובך. "לפעמים הם מבקשים ציצי, ואני אומרת 'לא' ואז הם פשוט חוברים נגדי. זה כמו להתמודד מול חבורה של זומבים, הם פשוט עטים עלי, מושכים בבגדי, מנסים לחשוף את השדיים שלי ופשוט ממאנים לקבל את הסירוב שלי. זה יכול להיות מאוד מתסכל להרגיש שהילדים שלך אינם נשמעים לך בסיטואציה כזאת", מספרת דאווינה.

ומה יקרה בשנה הבאה?

למרות כל זאת, דאווינה טוענת בתוקף שהיא גם נהנית מהקשר והקרבה המיוחדת שהיא חשה לילדיה כשהיא מניקה אותם. לכל אחד מהילדים חדר משלו, והאם עוברת בין החדרים לפני השינה על מנת להניק את השלישייה. לדבריה, אחד היתרונות בהנקת ילדים בוגרים הוא העובדה שהם יכולים לבטא במילים את ההנאה שלהם מההנקה. "הם אומרים לי לעתים קרובות כמה הם אוהבים את זה ועד כמה זה משמח אותם".

בשנה הבאה ילכו הילדים לבית הספר, ואמם מצהירה שאלא אם כן הם ייגמלו מיוזמתם - המצב לא הוולך להשתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully