וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה לא דון דרייפר: הטיפים של ריאן ריינולדס לאבות בחדר לידה

27.11.2016 / 7:28

כוכב הקולנוע שלו שתי בנות משותפות עם בלייק לייבלי – אחת מהן נולדה רק לפני חודשיים, חולק את התובנות המשעשעות שלו מחדר הלידה עם אבות נבוכים באשר הם. אל תגיעו למיון יולדות לפני שאתם צופים בזה

AP

כולנו יודעים מה התפקיד של האישה בחדר הלידה, אבל מי שלפעמים מתבלבלים ומאבדים את עצמם שם הם דווקא הגברים. הם לא יודעים אם הם אמורים לעזור, לתמוך ואיך? או שאולי הם בכלל צריכים לתפוס פינה שקטה, לא להפריע ולעשות קולות של שטיח? בעבור כל אותם גברים אבודים שלא יודעים בדיוק מה מצופה מהם בחדר הלידה, הבאנו את מורה הנבוכים של האבא הכוכב החביב עלינו - ריאן ריינולדס.

עוד בנושא:
תעשו לנו ילד: האבות הכי לוהטים בג'ימבורי
רואים כפול: 8 מפורסמים שלא ידעתם שיש להם אח תאום
בעולמה המושלם של ג'יזל ילדים בכלל לא אוהבים ממתקים

בלייק ליבלי, ריאן ריינולדס. GettyImages
הם כבר היו פעמיים בחדר לידה, אז יש להם ניסיון. ריינולדס ובלייק לייבלי/GettyImages

ריינולדס, כוכב סדרת סרטי הפעולה "דדפול" הוא בן זוגה של בלייק לייבלי ואב גאה לשתי בנות, האחרונה שבהם נולדה לפני כחודשיים. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהעצות שהוא מביא לכם בסרטון הבא, שצולם במסגרת ראיון איתו למגזין GQ, הן מעודכנות ופרקטיות. כך למשל, ממליץ הכוכב לאבות הטריים לא לוותר על נוכחות בחדר הלידה "תהיה בתוך החדר. אתה לא דון דרייפר!" וכן, להיות בררנים בצילומים מחדר הלידה כי "תמונה של הראש המבצבץ של הבת שלך שתלויה על המקרר לא תעזור לאף אחד".

מאז שהפך לאב ריינולדס מתחזק חשבון טוויטר ופייסבוק שבו הוא חולק עם העוקבים שלו שלל עצות משעשעות ותובנות שנונות על הורות ואבהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully