וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים אל מול פנים: תאומים שהיו מחוברים בראשם רואים זה את זה לראשונה

23.11.2016 / 12:45

13 חודשים היו ג'יידון ואניאס מקדונלד מחוברים בראשם מבלי שיכלו להביט זה בפניו של זה. לאחר ניתוח מסובך שארך 27 שעות התאומים הופרדו בהצלחה, והרגע שבו הם זכו לראות אחד את השני לראשונה הותיר אותם בפה פעור

צילום מסך

שנה וחודש לאחר שבאו לעולם התאומים ג'יידון ואניאס מקדונלד סוף סוף זכו לראות זה את פניו של זה. ג'יידון ואניאס הם תאומים סיאמיים שנולדו כשהם מחוברים בראשם. בחודש אוקטובר הם עברו ניתוח מסובך במטרה להפריד ביניהם ולאפשר להם לחיות חיים נורמליים. והרגע שבו הם זכו סוף סוף להביט זה בפניו של זה היה מרגש במיוחד.

על פי הדיווחים שני התאומים פערו את פיהם בתדהמה כשהביטו זה בזה. "זה היה כל כך מדהים, אני עדיין מתקשה להאמין", אמרה אמם של התאומים ניקול מקדונלד הנרגשת.

עוד בנושא:
לראשונה בהיסטוריה: תאומות סיאמיות בנות 8 ימים הופרדו בהצלחה
פעוטה שנולדה עיוורת וחירשת רואה ושומעת את אמה לראשונה
צפו: עיוור צבעים רואה לראשונה בבירור את ילדיו

ג'ייסון ואניאס מקדונלד תאומים סיאמיים שהיו מחוברים בראש והופרדו רואים זה את זה בפעם הראשונה. Mirror, צילום מסך
המפגש הותיר את הפעוטות פעורי פה, ולא רק אותם/צילום מסך, Mirror

התאומים, שהם במקור מאילינוי, עברו את הניתוח המסובך בבית החולים לילדים במרכז הרפואי מונטיפיורי בניו יורק, שם נמצא המנתח המומחה המוביל בעולם בתחום של תאומים סיאמיים המחוברים בראשם – ד"ר ג'יימס גודריץ'. הניתוח המורכב נמשך יותר מיממה – 27 שעות ארוכות – שבמהלכן הפרידו הרופאים את רקמת המוח וכלי הדם שהפעוטות חלקו ביניהם.

לדברי ד"ר גודריץ' מדובר בהחלמה המהירה ביותר מניתוח כזה. שיא ההחלמה הקודם עמד על 8 שבועות. בדרך להחלמה המיוחלת, התאומים הקטנים הצליחו להתגבר על לא מעט מכשולים, כמו זיהומים, חום והתקפי פרכוסים. כיום, אחרי 5 שבועות של החלמה הם כבר עזבו את בית החולים ועברו למרכז שיקום, שבו ילמדו לזחול, ללכת ולהחזיק כל אחד את ראשו שלו – מה שלא היו מסוגלים לעשות כל עוד היו מחוברים זה לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully