וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקל על היומיום: הטיפול שישפר את חייהם של החולים בסרטן ריאה

22.11.2016 / 11:00

חולי סרטן הריאה מתמודדים עם מגוון ייחודי של אתגרים פיזיים, נפשיים וחברתיים. גישת הטיפול ההוליסטי שמה לה למטרה לשפר את איכות חייו של המטופל בכל ההיבטים הללו. ד"ר עבד אגבריה, מנהל המכון האונקולוגי בביה"ח בני ציון, מסביר על יתרונות הגישה

ShutterStock

לצד ההתמודדות עם סרטן הריאות דרך טיפולים תרופתיים, ניתוחים והקרנות, החולים נאלצים להתמודד עם קשיים רבים בחיי היומיום הדורשים מודעות והתייחסות מצד הצוות המטפל. לאחרונה מתחדדת ההבנה כי ההתמודדות היומיומית של חולים בסרטן זה מקשה עליהם יותר מהטיפול בגידול עצמו. "מחלת סרטן ריאות היא מחלה קשה שמתגלה לרוב בשלבים מתקדמים. הרבה פעמים החולים חייבים להתמודד עם מגוון בעיות נלוות מלבד הגידול". ד"ר עבד אגבריה, מנהל המכון האונוקלוגי במרכז הרפואי בני ציון, התארח באולפן וואלה! NEWS והרחיב על הגישה ההוליסטית לטיפול בסרטן ריאה. "שם המשחק זה איכות חיים ועל זה אנחנו צריכים להתמקד כי אנחנו יודעים על סמך מחקרים שחולים שיש להם איכות חיים יותר טובה לא רק מתמודדים עם הטיפול טוב יותר, אלא חיים יותר והצלחת הטיפול היא יותר משמעותית. לכן, אנחנו צריכים בראש ובראשונה לחשוב על איכות החיים של המטופל. כי רק לתת טיפול ולא לדעת מה קורה לחולה כשהוא הולך הביתה, זה לא שווה כלום".

עוד בנושא:
איך מאבחנים ומונעים סרטן ריאות? מומחה משיב
מומחה באולפן: מהם הטיפולים הכי חדשים בסרטן ריאות?

יש להדגיש כי בחירת הטיפול האפשרי הינה להחלטת הרופא המטפל בהתייעצות עם המטופל. המידע נכון לתאריך נובמבר 2016. למידע נוסף, יש לפנות לרופא המטפל.

מוגש כשירות לציבור בחסות חברת רוש פרמצבטיקה (ישראל) בע"מ ובשיתוף קבוצת הריאה של האיגוד הישראלי לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה.

מערכת וואלה! NEWS בחסות חברת רוש פרמצבטיקה ישראל בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • רוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully