וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולמה המושלם של ג'יזל ילדים לא אוהבים בכלל ממתקים

11.11.2016 / 8:02

דוגמנית העל ובעלה מקפידים לשמור על שגרת תזונה קפדנית ובריאה בביתם, עבור כל המשפחה. בהאלווין האחרון הם איפשרו לילדים שלהם בצעד חריג לטעום שוקולד. אבל הם מושלמים, אז לא היה להם טעים

כאילו לא מספיק שהם יפים, מצליחים, עשירים ומאוהבים – לטום בריידי וג'יזל בונדשן יש גם ילדים מושלמים שבכלל לא צריך להתאמץ כדי לשכנע אותם לאכול בריא. הם פשוט לא אוהבים ממתקים ומוותרים עליהם מרצונם החופשי. כן, גם כשהם שוחים בחטיפי שוקולד שאותם הם גרפו במהלך סיורי ה- Trick or Treat בהאלווין.

בבית בריידי-בונדשן נהוג משטר תזונתי קפדני שכולל הימנעות מוחלטת מסוכר לבן, קמח לבן, גלוטן ואפילו עגבניות. ג'יזל סיפרה שהיא דווקא איפשרה לילדיה – בנג'מין (6) וויויאן (3), באופן חד פעמי לטעום מהממתקים שקיבלו בחג: "אנחנו לא מחזיקים סוכר מהסוג הזה בבית, אבל הרשיתי להם לטעום ממתק אחד והם לקחו ביס אחד ולא רצו יותר".

עוד בנושא:
כך תתנו לילדים פחות סוכר מבלי שהם ירגישו בהבדל
הורים שואלים: איך גורמים לילדים לאכול בריא?
מכורים אנונימיים: 6 צעדים שיעזרו לכם להגמל מסוכר

לדברי ג'יזל הילדים שלה דווקא מאוד אוהבים 'ממתקים אורגניים' (מה שזה לא יהיה). "זה סוג קצת אחר של ממתקים, שהם לא רגילים אליו. אמרתי להם: 'אתם יודעים, יש הרבה ילדים שאין להם ממתקים בכלל, ואתם קיבלתם כל כך הרבה ממתקים בחג. יש ילדים שאפילו לא קיבלו ממתק אחד!' ואז הם אמרו כזה: 'אוי אמא, אז את יכולה לתת להם את הממתקים שלנו, אם אין להם בכלל'". ואז קשת של נצנצים הופיעה בסלון ופיה רכובה על חד קרן חילקה לילדים של ג'יזל ממתקי פירות אורגניים. סתם, את החלק האחרון המצאנו. אבל תודו שזה נשמע לא רחוק מזה.

בקיצור, רק רצינו לעדכן אתכם שהחיים של ג'יזל וטום בריידי ממשיכים להיות מושלמים וקלים. איך אצלכם?

עוד באותו נושא

להתעמל כמו ג'יזל: איך היא שומרת על הגזרה שלה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully