וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לבחורה שלא השתמשה בדאודורנט שנה שלמה?

31.10.2016 / 9:10

אליז בראוטיגם, בלוגרית תזונה ולייפסטייל מהוואי, נגמלה מדאודורנטים וטוענת שהודות לשינוי בתזונה שלה, היא לא מסריחה בכלל – גם כשהיא "מזיעה כמו חזיר" בחדר הכושר

אליז בראוטיגם הפסיקה להשתמש בדאודורנט. יו טיוב, צילום מסך
ריחות גוף מינימליים ופחות מסריחים. אליז בראוטיגם, מתוך סרטון היו טיוב שהעלתה לעוקביה/צילום מסך, יו טיוב

אליז בראוטיגם, בלוגרית לייפסטייל בת 22 המתגוררת בהוואי, החליטה להפסיק להשתמש בדאודורנט לחלוטין לפני שנה בדיוק וטוענת שלמרות זאת, היא לא מדיפה ריח רע מבתי השחי שלה. לדבריה, הסיבה שהניעה אותה להיגמל מדאודורנטים היתה החשש שקיים קשר בין שימוש בדאודורנט ובין הסיכון לחלות בסרטן השד.

בראוטיגם דוגלת בטבעונות ומקפידה על תזונת raw food, היא מנהלת חשבון אינסטגרם ויו טיוב שבו היא מעלה סרטונים שמקדמים אורח חיים בריא ומדגישים את יתרונותיו. בסרטון שהעלתה לאחרונה, חשפה בפני עוקביה שהיא לא השתמשה בדאודורנט ספריי או רול-און מאז אוקטובר 2015 וסיפרה כי למרות זאת, היא אינה סובלת מתופעות לוואי ריחניות. היא שיערה שלתזונה שלה יש חלק בכך שריחות הגוף שלה הפכו מתונים יותר. "מאז ששיניתי את התזונה שלי, ההורמונים שלי מאוזנים יותר וגופי השתנה לא מעט". לטענתה, השינויים באורח חייה הובילו לכך שגופה מפיק ריחות גוף "מינימליים" ו"פחות מסריחים".

עוד בנושא:
7 מאכלים שגורמים לריח רע מהפה
תופעות מביכות שאסור לכם להתעלם מהן
כמה צריך להזיע כדי לשרוף ג'אנק פוד

ושלא תחשבו שבראוטיגם נחה במזגן כל היום, ממש לא. היא מתאמנת בקביעות במכון הכושר: "אני ממש לא מהאנשים האלה שבקושי מזיעים באימון. להיפך, המטרה שלי היא לסיים את האימון רטובה מזיעה. אני מתאמנת במכון כושר באופן קבוע זה שנתיים, ואני מזיעה שם כמו חזיר", סיפרה בכנות לעוקביה.

בניסיון להסביר את הקשר בין תזונת ה-raw food שעליה היא מקפידה ובין הירידה בריחות הגוף שלה, העלתה את הסברה שלמזון לא מבושל אין ריחות חזקים בדרך כלל, בניגוד למזון מעובד או אוכל מוכן. "הגוף משנה את ריחו בהתאם לתזונה שמכניסים לתוכו", טענה בראוטיגם בסרטון, בעודה מציגה לראווה בתי שחי לא מגולחים וזרועות שריריות וחטובות.

הוואי, שבה היא מתגוררת, ידועה באקלים החם והלח שלה, כך שהזעה אינה זרה לבלוגרית גם מחוץ לחדר הכושר. אך היא טוענת בתוקף שכשהיא מזיעה גופה מדיף "ניחוח פרומונים ניטרלי", במקום ריח רע של זיעה. אם כי היא מודה שהיו פה ושם מקרים שבהם הריח התגבר, ובימים כאלה היא פשוט מסתפקת בשטיפה מהירה של בתי השחי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully