וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאה באהבה: נטלי דדון עושה חן טל ומצטלמת בבגד ים

27.9.2016 / 11:20

הדוגמנית נטלי דדון שילדה לפני חודשיים את ריף רפאל ומגדלת אותו לבדה, העלתה לפרופיל האינסטגרם שלה תמונה בבגד ים וכתבה: "כן, גדל לנו הטוסיק... ואיך זה שהבטן עדיין לא ירדה?!"

אחרי שחן טל חשפה את גופה ואת נפשה והראתה לכולנו איך באמת נראית ומרגישה אישה שבוע אחרי לידה, מגיעה נטלי דדון עם דיווחים על איך נראית ומרגישה אישה חודשיים לאחר לידה. "כן, גדל לנו הטוסיק ושאלתי את הרופא יותר מפעם אם שכחו עוד תינוק בבטן... איך זה שהיא לא ירדה?!? ואיפה הקוביות ועצם האגן?!?!" כתבה הדוגמנית והאם הטרייה לצד תמונה שלה בבגד ים מניפה באוויר את בנה התינוק ריף רפאל, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

דדון, שילדה ביולי האחרון את בנה הבכור ומגדלת אותו לבדה, לאחר שבן זוגה לשעבר ואביו הביולוגי של התינוק עזב אותה עם היוודע דבר ההריון, התפרסמה בתכנית הריאליטי הדוגמניות ומאז בנתה את פרנסתה ותהילתה על גזרתה החטובה. בתמונה שפרסמה ל-196 אלף העוקבים שלה היא עומדת בפרופיל למצלמה, וניתן בקלות להבחין בשינויים שחלו בגזרתה בעקבות ההריון.

"למדתי להתלבש נכון, ואני מוצפת מחמאות איך חזרתי לעצמי במהירות הבזק? אז לא... אין קסמים, ולא יוצאים עם סקיני מהבית חולים... אבל היי את אנושית ויותר מזה את אמא... של ריף רפאל האוצר וזה שווה כל גרם וסימן!!! תודה לעצמי, אני מלאה, בעיקר מלאת אהבה", כתבה דדון. אנחנו חושבים שהיא נראית נהדר. ואתם?

עוד בנושא:
זקן, דליפת שתן ופיגמנטציה: ככה הריון באמת נראה
עטופות ברחמים: הנה כל מה שלא סיפרו לך על חופשת הלידה
עטופות ברחמים: זה מה שקרה כשהאמהות עלו על המשקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully