וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת ישבני הפלדה שכובשת את הרשת מגלה את סודותיה

22.9.2016 / 9:20

דוגמנית כושר שזכתה לכינוי "אשת ישבני הפלדה" צברה מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, שצופים במסירות בסרטוני האימונים האינטנסיביים המתמקדים בעיקר בישבן המוצק שלה. בסרטון חדש היא מציגה אימון שגרתי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

bakharnabieva

דוגמנית הכושר בת ה-22 בקאר נביאווה זכתה ביושר לכינוי "אשת ישבני הפלדה", כשהיא מציגה שרירי ישבן "שלא מהעולם הזה", כפי שמכנים אותם בתקשורת הרוסית. קבוצת המעריצים ההולכת וגדלה שלה, שרובם מגיעים מדניפרופטרובסק שבמערב אוקראינה, עוקבים במסירות אחר סרטוני האימונים שלה באינסטגרם - שמתמקדים כמעט תמיד בישבנה המוצק.

המתאמנת שנולדה באזרביג'אן אמרה השבוע ל-The Mirror, שבניגוד למה שרבים חושבים, היא לא עלתה על נוסחת פלאים, אלא פשוט עושה את מה שרובנו נמנעים ממנו - מתאמנת, והרבה.

אשת ישבני הפלדה. צילום מסך
אשת ישבני הפלדה עושה שרירים למצלמה/צילום מסך

"הייתי ילדה רזה מאוד. היו לי רגליים רזות וכל הכיתה לעגה לי, אז החלטתי לשנות את המצב. נמאס לי שאנשים היו מסתכלים עליי ככה. התחלתי ללכת לחדר כושר ולא היה לי מושג איך לבנות לעצמי תכנית אימונים נכונה, אז התחלתי בעיקר לעבוד עם משקולות. יום אחד התעוררתי, הסתכלתי במראה והבחנתי בכמה שרירים שדחפו אותי להמשיך להתאמן. שום דבר לא יכל לעצור אותי".

עוקביה טוענים שזה לא רק הישבן הסופר שרירי שלה שהרשים אותם - אלא גם הפנים והעיניים היפות שלה. "תודה לך מר צלם", כתב אחד בתגובה לאחד הסרטונים שלה. אחר הוסיף: "טוב, אז כנראה שאני מתאמן במכון הלא נכון".

עוד באותו נושא

"הישבן שלי הכי יפה בעולם": קים קרדשיאן הרוסיה תוקפת את המקורית

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • ישבן
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully