וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחה: התמונה שתגרום לכם לוותר על קרח במשקה שלכם

8.9.2016 / 7:06

תמונה שפרסם עובד בבית קפה לפני כמה שנים, מקבלת בימים האחרונים תשומת לב נוספת מהגולשים. הסיבה - היא כל כך מזעזעת שהיא תגרום לכם להסתכל על קרח בצורה שונה לגמרי ממה שהייתם רגילים

מערכת וואלה!

התביעה היצוגית נגד סטארבקס שבה נטען שהחברה שמה יותר מדי קרח במשקאות שלה, אומנם נדחתה, אבל אחרי שראינו את התמונה הזו, עלתה בנו המחשבה שאולי הייתה סיבה אחרת לגמרי לתבוע אותם.

התמונה הבאה, שאומנם פורסמה לפני כמה שנים, חזרה להרעיש את הרשת בימים האחרונים. היא פורסמה ברשת החברתית Imgur, ומי שפירסם אותה כתב "ניקיתי את מכונת הקרח במקום העבודה שלי, וזה מה שיצא". לטענת הכותב, הסיבה לזוהמה היא שמכונות הקרח נמצאות בתחתית סדר העדיפויות של הניקיון במסעדה, ומנקים אותן אחת לפרק זמן ארוך במיוחד.

עוד בנושא:
הסרט שיגרום לכם להפסיק לאכול סוכריות
לא תאמינו כמה חיידקים יש על הידיים של הילדים שלכם
פשר לחטוף זיהום מישיבה על אסלה בשירותים ציבוריים?

באותה שנה שבה התמונה הזו צולמה, יסמין רוברטס, ילדה בת 12, ערכה ניסוי במסגרת פרויקט מדעי בבית הספר. הניסוי שלה, עשה הרבה מאוד רעש ואפילו הגיע לחדשות abc. היא מצאה שב-70 אחוזים מהמקרים, קרח במסעדות מהירות, מכיל יותר חיידקים מהמים בשירותים. היא גילתה זאת כשאספה דגימות מחמש מסעדות מזון מהיר, הן מהקרח שהגישו והן מהשירותים, ושלחה אותן למעבדה באוניברסיטת דרום פלורידה. בחלק מדגימות הקרח נמצאו שרידים של אי קולי וחיידקים שונים, שמקורם בצואה אנושית.

אחרי הרעש שהמחקר שלה עשה בארה"ב, גם בבריטניה ערך אתר ה"דיילי מייל" מבחן דומה, ובדק 6 סניפים של רשתות מזון מהיר גדולות. התוצאות לא היו מחרידות כמו אלה בניסוי של רוברטס, אבל גם שם נמצאו חיידקים מחוללי מחלות, שמהווים "סכנה לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully