וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדיר: שלישייה ובה תאומים זהים נולדה לזוג הומוסקסואלים

22.8.2016 / 13:00

בני הזוג שהפרו כל אחד ביצית אחת, לא ציפו להתפתחות הזו. אחת הביציות התפצלה ולמרות אזהרות הרופאים הם בחרו להשאיר את כל שלושת העוברים. למרות שהיה מדובר בלידה קשה, לאמא ולתינוקות שלום

צילום מסך

בווידאו: הפונדקאית שנאבקה על השלישיה שלה

זוג הומוסקסואלים מדרום אפריקה עשה היסטוריה לפני חודש כשהביאו לעולם, באמצעות אם פונדקאית, שלישיה - הכוללת זוג תאומים זהים. רשת סקיי הבריטית מדווחת כי הזוג, כריסטו ותיאו מנלאו, פגשו את האם הפונדקאית במהלך משפט הרצח של חברם, האצן המפורסם אוסקר פיסטוריוס, שהורשע ברצח חברתו, רבקה סטינקמפ.

לאחר שפגשו את הפונדקאית המיועדת, בני הזוג המשיכו לבנק הביציות, כשכל אחד מהם אחראי להפריית ביצית אחרת שהוחדרה אל תוך הפונדקאית (לא ניתן להחדיר יותר משתי ביציות מופרות). בשבוע העשירי להריונה של הפונדקאית, סריקה הראתה כי היא נושאת שלישיה, הכוללת זוג תאומים זהים.

עוד בנושא:
סיפור בדקה: סבתא בת 55 מבריטניה ילדה שלישייה
לא תאמינו כמה שקלה שלישיה בעת הלידה
לא יאמן: אישה בארה"ב ילדה 3 זוגות תאומים בשנתיים

"לא שמעתי מעולם על מקרה כזה"

"זהו מצב נדיר ביותר", אמרה ד"ר היידרה דאהמס, גניקולוגית בבית החולים בו נולדו התינוקות, לרשת סקיי. "לא שמעתי מעולם על מקרה כזה", הוסיפה. נשיאת שלישיות בהיריון הוא מקרה נדיר דיו, וכשהשלישיה כוללת זוג תאומים אזי מדובר במקרה נדיר במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני הזוג המאושרים עם התינוקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני הזוג סיפרו כי הרופאים ייעצו להם לסיים את ההיריון של שני התאומים כדי להעלות את סיכויי ההישרדות של העובר השלישי, שכן היריון של שלישיה נחשב לכזה בסיכון גבוה, אך הם סירבו.

20 רופאים ואחיות נכחו בלידה

כשהגיעה שעת הלידה נכחו בחדר מעל לעשרים מנתחים, אחיות ומרדימים. שלושתם נולדו, כשכל אחד מהם שוקל מעט יותר מקילוגרם, וצוותים רפואיים שונים טיפלו בכל תינוק. התינוקות, ג'ושוע, זואי וקייט, בילו שלושה שבועות בבית החולים, במצב בלתי יציב, שם חוברו למכונות הנשמה כשהרופאים מחכים שהריאות שלהם יתפתחו ויתחזקו. בנוסף טיפלו הרופאים מום קטן שהתגלה בלבה של קייטי.

המשפחה המאושרת נמצאת כעת בבית, כשלכל תינוק מכשיר העוקב ומתריע אם הנשימה אינה תקנית, ושתי אחיות שעוזרות להורים הטריים והנרגשים לטפל בשלושת ילדיהם החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully