וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שאלות שאתם חייבים לשאול לפני טיפול הסרת שיער בלייזר

18.8.2016 / 9:29

הסרת שיער בלייזר היא אפקטיבית מאוד, אבל שימוש לא אחראי בטכנולוגיות עלול לגרום נזק כגון כוויות וצלקות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת והתביישתם לשאול

ShutterStock

שוק הסרת השיער בלייזר אינו מפוקח על ידי משרד הבריאות, והיום כל בעל מכשיר חשמלי להסרת שיער יכול להכריז על עצמו כמכון ולקבל מטופלים. אלא ששימוש לא אחראי בטכנולוגיות לא רק שלא יביא לתוצאה הרצויה, הוא אף עלול לגרום נזק כגון כוויות וצלקות.

למי שטרם ביצע טיפולים בחייו, כדאי לדעת ש"לייזר" הינו שם גנרי לטכנולוגיות מבוססות קרני אור, כשהנפוצות שבהן הן טיפולי לייזר וטיפולי IPL. למעשה, כל אחת מהן מתאימה לשלבים שונים בתהליך הטיפול, לעובי שערה, גוון שערה וגוון העור המטופל. הטיפול הנכון ביותר הוא שילוב בין הטכנולוגיות.

ד"ר חגי בצר, מנהל תחום אסתטיקה בחברת "אמריקן לייזר", מסביר כי לא ניתן להבטיח הסרת שיער לצמיתות, היות וקיים סיכוי לצמיחה חוזרת של שיער. "מסיבות ביולוגיות, שיער הגוף עלול לצמוח מחדש גם באזורים שעברו טיפול. מידת הצמיחה החוזרת משתנה מאדם לאדם, ותלויה ביו השאר בסוג העור ובאיזון ההורמונלי. לכן חשוב לא להגביל את כמות הטיפולים שתינתן למטופל. מכון מקצועי לא יחשוש לתת אחריות לתוצאה".

לדבריו, "הטכנולוגיות המתקדמות היום כוללות מנגנונים להפחתת כאב המתבססים על קירור האזור המטופל. הקירור מייצר אפקט של אלחוש על ידי כיווץ כלי הדם בשכבת העור העליונה ובכך מופחתת באופן משמעותי תחושת אי הנעימות של הטיפול. כמובן זה תלוי בסף הכאב שלך אבל זה ממש לא מתקרב לכאבים של שעווה, אפילציה, חוט ושיטות מיושנות נוספות".

וואלה! NEWS בשיתוף אמריקן לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully