וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה יש אנשים שבוכים אחרי סקס?

24.8.2016 / 10:00

אם הרגע סיימתם מפגש סוער בין הסדינים והפרטנר שלכם זקוק לטישו, ולא מהסיבה השכיחה, אל תקחו את זה קשה. מסתבר שיש אנשים שפרץ ההורמונים והקרבה בזמן הסקס גורם להם להזיל דמעה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: כמה פעמים בשבוע צריך לעשות סקס כדי להיות מאושרים?

גם אם אתם תופסים מעצמכם טיפוסים קשוחים שלא בוכים, ודאי יש דברים שמצליחים לחדור גם את המעטפת החסינה שלכם וגורמים לכם להזיל דמעה או שתיים. אין בכך שום בושה. וחוץ מזה בכי יכול להיות עניין מאוד משחרר – למעשה, דמעות שמקורן בטריגר רגשי מכילות חומר משכך כאבים. אצל חלק מהאנשים הממטרות נפתחות יחסית בקלות, בתגובה לשיר מרגש, סרט עצוב, ויש מי שבוכים אחרי סקס. כן, יש תופעה כזאת. מסתבר.

פרטנר שמתחיל לבכות מיד לאחר הסקס יכול להיות עניין קצת מביך, אולי אפילו מעליב. אבל האמת היא שזה ממש לא חייב להיות קשור להתרשמות שלו או שלה מהביצועים שלכם. אבל האם מדובר בתגובה אמוציונלית, או הורמונלית? "עבור רבים הבכי מגיע אחרי האורגזמה, משום שכשהסקס מגיע לסיומו מגיעות לסיומן גם תחושות הקרבה, האושר והסיפוק", מסבירה דניס נואלס, מטפלת פסיכו-סקסואלית.

עוד בנושא:
ים של דמעות: למה אנחנו בוכים?
למה יש זוגות שעושים יותר סקס מאחרים?
כמה קלוריות שורפים בסקס?

זוג במיטה, בחורה בוכה. ShutterStock
אולי זאת בכלל מחמאה/ShutterStock

בנוסף לכך, בזמן הסקס משתחררים במוח הורמונים שאחראים לתחושות חיוביות, כמו אוקסיטוצין ודופאמין. בתומו, אנשים חווים נפילה חדה ברמות ההורמונים האלה, וזה מותיר אותם חשופים ופגיעים יותר לתחושות של עצב. אז בפעם הבאה שאתם נדרשים להעביר לפרטנר שלכם טישיו מיד אחרי הסקס, קחו את זה כמחמאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully