וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה גרם לילדה בת 4 לבכות בכי תמרורים

4.8.2016 / 6:44

אבלה טומלין הקטנה לקחה מאוד קשה את הידיעה על כך שברק אובמה יעזוב בקרוב את הבית הלבן. ואפילו המחשבה שהילרי קלינטון תהיה הנשיאה הבאה של ארה"ב לא הצליחה לנחם אותה

צילום מסך

ברק אובמה הוא אחד הנשיאים הפופולריים והאהובים ביותר שידעה ארצות הברית. ולכן, זה לא מפתיע שיש לא מעט אנשים ברחבי ארה"ב ואפילו בעולם שיהיו מאוד עצובים לראות אותו עוזב את הבית הלבן. אבל ספק אם יש מי שיקח את זה קשה כמו אבלה טומלין בת ה-4 מאורגון. אמה של אבלה, אנדריאה טומלין העלתה לפרופיל הפייסבוק שלה סרטון וידיאו שובר לב ומתוק, של בתה הפעוטה מתמודדת עם ההבנה שימיו של אובמה בבית הלבן ספורים.

אבלה הקטנה היא ככל הנראה נשיאת מועדון המעריצים של הנשיא, שכן היא קיבלה את הבשורה בבכי תמרורים שקשה להשאר אליו אדישים. בשיחה שאמה ניהלה איתה במכונית תוך שהיא מתעדת אותה בווידאו, היא מנסה לעודד את בתה בעובדה שבקרוב יהיה להן נשיא או נשיאה חדשים. משפחת טומלין היא ככל הנראה תומכת נלהבת של המפלגה הדמוקרטית, שכן מהשיחה ניתן להבין שהשתיים לוקחות כמובן מאליו את ההנחה שהילרי קלינטון תהיה הנשיאה הבאה של ארה"ב. "את לא חושבת שגם הילרי תהיה נשיאה טובה?" שואלת אמה של אבלה, וזו משיבה לה "אני חושבת שכן". אך למרבה הצער, זאת לא נחמה מספקת עבור הקטנה, שממשיכה למרר בבכי.

עכשיו נותר רק לחכות ולראות האם הסרטון הזה יגיע לנשיא אובמה ואיך הוא יבחר להגיב אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully