וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית שמכניסה הומור גם בטיפולי הכימותרפיה

7.8.2016 / 12:30

קרן וולש היא אמא לשניים ושחקנית בברודווי. בשבועות האחרונים היא עוברת טיפולי כימותרפיה ונלחמת במחלת סרטן המעי הגס. אבל גם בחדרי הטיפול היא לא מוותרת על ההומור

קרן וולש אינסטגרם. אינסטגרם kwrandthebigwin, צילום מסך
קרן וולש אינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם kwrandthebigwin

ראינו הרבה דרכים שאנשים בוחרים להתמודד עם מחלות, אבל בכזו טרם יצא לנו להתקל. קרן וולש, שחקנית מברודווי בת 40 ואמא לשניים, עוברת בשבועות באחרונים טיפולי כימותרפיה נגד סרטן המעי הגס, אל הם לא נראים כמו משהו שהייתם מצפים לראות.

וולש סוחפת בשבועות האחרונים את האינטרנט עם צילומים שממחיזים קטעים מסרטים וסדרות אהובות, והכל תוך כדי שהיא מקבלת טיפולי כימו. הרעיון התחיל מאחד החברים של וולש, ומאז התגלגל, ועוד ועוד חברים שחקנים ואחרים הציעו רעיונות והביאו עזרים ותחפושות.

בארבעת החודשים האחרונים הם הספיקו להתחפש לדמויות ממשחקי הכס, בנות הזהב, גיבורי על ועוד ועוד. הנה כמה מהם:

הדבר שהכי משמח את וולש הוא העובדה שהיא מצליחה לראות חברים אהובים שלא הייתה רואה בהכרח לולא התמונות, בגלל שלדבריה כולם מאוד עסוקים. "זה משמח אותי שיש לי זמן להשתטות ולצחוק עם חברים בזמן שאני מקבלת כימו", אמרה וולש. בנוסף, היא מקווה להעלות את המודעות לבדיקות לגילוי סרטן המעי הגס.

"יש לי מערך תמיכה אדיר של חברים ומשפחה שמבקרים הרבה ונותנים לי תמיכה מדהימה כשאני צריכה בלי שיפוטיות ועוזרים לי לשמור על חיוביות", אמרה וולש לבאזפיד. לדבריה, התמונות עוזרות לה להשכיח את מה שעובר עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully