וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטופות בשומנים: זה מה שקרה כשהאמהות עלו על המשקל

28.7.2016 / 17:00

אם גם את לובשת מכנסונים מתחת לשמלות כדי שהירכיים שלך לא ישתפשפו ומעל לג'ינס בגזרה גבוהה שלך משתפל צמיג בגזרה רחבה – בוודאי תשמחי לצפות בארבע אמהות נשקלות במשקל דיגיטלי. על לא דבר

עורכת: תמר סוקניק, במאי: דובי קליין, עורכת וידאו: נועה לוי

היריון ולידה הם חורבן הבית של גוף האישה. דבר לא ישוב להיות כשהיה, ואת צריכה להתחיל להתרגל לכל מיני תופעות מפנקות כמו השמנה בטנית, השמנת גב, חיכוך ירכיים וזרועות וילון מתדלדלות. המעבר החד מהפרגון של הסביבה לגזרתך המתעגלת בהיריון, והרמת הגבה לנוכח העובדה שלא הספקת לרדת את כל משקל ההיריון עד לברית מותירות אותך בין הפטיש לסדן ובין החטיף לשומן.

מחד, מעולם בימי חייך לא נזקקת יותר לנחמה שפחמימה יכולה להציע לך. את עייפה, סחוטה רגשית, שונאת את עצמך ואת בן הזוג ואת ערה כל כך הרבה שעות ביממה, שלא יכול להיות שתסתפקי בפחות מעשר ארוחות. מצד שני, ה"ג'ינס של לפני ההיריון" (שהוא מפעל חייך החדש ומחליף את קודמו בתפקיד הזכור לטוב - "הג'ינס מהתיכון") קורץ לך מהארון, כאילו מבטיח שאם רק תאכלי חופן שקדים בהנקה, במקום סלט שעשוי מדובונים וצ'אנקי מאנקי ותכניסי מספיק את הבטן תוכלי גם את להראות כמו גל גדות בצאתה מבית היולדות.

אז כדי שתרגישי ממש טוב עם עצמך – הגנרליות של צבא האמת של האמהות שאבו את הבטן חזק חזק וללא מורא התייצבו על המשקל (הדיגיטלי! כזה שלא מעגל ומראה מה קורה גם אחרי הנקודה העשרונית!!!) והכל, מול המצלמות.

לכל הפרקים של עטופות ברחמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully