וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לגלות: כמה קלוריות בדיוק אתם שורפים בסקס?

19.7.2016 / 15:31

כמה דקות ואיזו תנוחה יעזרו לכם לשרוף את ההמבורגר שאכלתם, וכמה מספיק בשביל משולש פיצה אחד. כלי חדש יעזור לכם לגלות כמה אתם מורידים בזמן הסקס, ואיזו תנוחה שורפת הכי הרבה קלוריות?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידיאו: כמה סקס אתם צריכים לעשות בשבוע כדי להיות מאושרים?

עזבו אתכם מללכת לחדר כושר או לרוץ – לכו לעשות סקס. כלי חדש חושף במדויק כמה קלוריות אתם שורפים בין הסדינים. השאלון שהועלה על ידי שירות רופאים און ליין באנגליה מבקש להכניס את מין המשתמש, משקל ואת משקלו של בן הזוג איתו מקיימים יחסי מין. בנוסף, הוא מבקש לבחור באיזו תנוחה אתם עושים סקס, ולמשך כמה זמן. התוצאה המתקבלת היא הערך הקלורי ששרפתם, בנוסף לשווי שלו במאכלים או במונחי זמן של פעילויות גופניות שונות. ואם זה לא הספיק לכם - אתם יכולים גם לראות איזה שרירים עובדים כשאתם מבצעים תנוחות כאלה ואחרות.

אז כמה קלוריות זה יוצא? קודם כל תצננו את ההתלהבות. כדי להוריד משולש של פיצה, למשל, תצטרכו לעשות סקס במשך שעה, ואם תשקיעו במשך שעתיים בזוגיות שלכם – תצליחו לשרוף המבורגר. אחד. שלם. הנה כמה דוגמאות: גבר ששוקל 70 קילוגרמים ואישה ששוקלת 60 קילוגרמים שעושים במשך 10 דקות סקס בתנוחה מיסיונרית, ישרפו 90 קלוריות, שזה כמו רבע שעה של ריצה. 20 דקות של סקס בעמידה כבר ישרפו כ-200 קלוריות עבור כל אחד מהפרטנרים.

הנה המבחן המלא. בהצלחה!

לחצו כאן ללינק המקורי של השאלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully