וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם סומכים על רובוט שיתן לכם תרופות?

פילו הוא רובוט ביתי חמוד שבעזרת תכנה מתקדמת לזיהוי פנים, יתאים לכל אחד מבני הבית את מינון התרופות והתוספים הנחוץ לו ואפילו יזכיר לחדש מרשמים ויסייע בספירת קלוריות. אז למה הוא כל כך מפחיד אותנו?

צילום מסך

הכירו את פילו (Pillo), רובוט שכל ייעודו הוא לדאוג לצרכי הבריאות שלכם ולספק לכם מינונים מדוייקים של התרופות והתוספים שעליכם ליטול, במועדים קבועים. מפתחיו מגדירים אותו כ"דרך החכמה והידידותית ביותר לנהל את בריאות המשפחה ובני הבית".

העניין הוא, שלא כולם יצליחו לתת אמון בקלות ברובוט ויסמכו עליו עם התרופות שלהם – נושא שבהחלט יכול להיות רגיש ומסוכן. גם על זה חשבו היצרנים, ופילו נבנה כך שיהיה קשה מאוד לפרוץ אליו והוא גם מכיל תכנת זיהוי פנים מתקדמת.

בנוסף לחלוקת תרופות, פילו הרובוט יכול גם ליצור עבורכם קשר עם איש מקצוע (רופא או רוקח) בתוך דקות, ולחסוך לכם את הצורך לקבוע תור במרפאה ולשרוף זמן בחדר ההמתנה. "פילו יכול להכיל כדורים וויטמינים שיספיקו לארבעה שבועות, בתוך מיכלים מאובטחים שמגיעים עם המכשיר. בעזרת תכנת זיהוי הפנים המתוחכמת שלו, פילו מבטיח שהתרופות ינתנו לאדם הנכון במועד הנכון, בכל פעם" – נכתב בתיאור המוצר באתר החברה המפתחת.

עוד בנושא:
ד"ר פפר: הרובוט שמעניק יחס חם לחולים
איך יראה עולם הרפואה בשנת 2030?

פילו רובוט שמחלק תרופות. IndieGoGo, צילום מסך
תכנת זיהוי פנים מתוחכמת ומבנה שקשה לפרוץ .מתוך סרטון התדמית של pillo/צילום מסך, IndieGoGo

פילו יודע להסתנכרן עם הסמארטפון שלכם והוא אפילו מנהל מעקב אחרי מלאי התרופות ושולח תזכורות למטפלים אם צריך לחדש מרשמים, ויכול גם להזמין אותם מבית המרקחת המועדף עליכם.

כדי למלא את תפקידו ביעילות, פילו יעקוב אחרי כל צעד ושעל שלכם ויתעד אותם – דבר שעשוי לעורר חששות לגבי סוגיות פרטיות בקרב חלק מהמשתמשים הפוטנציאליים. אבל אם אתם אנשים שקל להם לתת אמון במכשירים דיגיטליים מקריפים ואתם רוצים להיות בין הראשונים בעולם להחזיק ולהתנסות ברובוט הזה, דעו שמפתחיו מנהלים קמפיין מימון המונים באתר IndieGoGo וניתן להשיגו שם במחיר של 299 דולרים ברכישה מוקדמת, כחצי מהמחיר שבו הוא צפוי להמכר בעתיד. יעדו של הקמפיין שיסתיים בעוד חודש הוא 75 אלף דולר, והמפתחים גייסו כבר יותר מ-60 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully