וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה גם פנלים? האבא הזה גרם לפעוטה שלו לנקות את הבית

29.6.2016 / 6:31

ג'ורדן ווטסון הוא אב לשניים שבנוסף על היותו עקר בית, מתחזק גם בלוג מצחיק על חוויות האבהות שלו. בסרטון חדש הוא מצליח להגשים משאלת לב של הורים רבים, וגורם לבתו הפעוטה לצחצח את הבית

אבא גרם לפעוטה שלו לנקות את הבית/HOW TO DAD

איזה כיף שאנחנו חיים בתקופה מודרנית ומתקדמת שכזאת, שבה גם אבות לוקחים חופשת לידה ונשארים בבית כדי לגדל את הילדים. אבל תסמכו על גברים שיצליחו להפוך גם את הסטטוס הזה להרבה פחות מפרך. זה לפחות מה שעשה ג'ורדן ווטסון, אבל לשניים מניו זילנד. ווטסון מתחזק את הבלוג ההומוריסטי How To Dad שבו הוא חולק עם העוקבים שלו טיפים משעשעים להורות מחופפת, שלרוב מלווים גם בסרטונים מצחיקים.

בעבר הוא פרסם סרטונים היתוליים שמלמדים הורים איך להרדים תינוקות סרבני שינה ואיך ללמד את ילדיהם לרכוב על אופניים. בסרטון החדש שלו ווטסון מפצח את משאלת לבם של הורים באשר הם וחוצה גבולות גאוגרפיים ותרבותיים, שכן אין הורה שלא חלם להצליח לרתום את צאצאיו לטובת עבודות הבית. (בחייאת ילד, אם אתה כבר זוחל מתחת לשידת הטלוויזיה – מה, לא תעביר שם כבר ניגוב?).

באורח פלא ווטסון מצליח לגרום לבתו הפעוטה לתקתק את משק הבית, כולל שטיפת כלים, תליית כביסה, שאיבת אבק ואפילו חלונות! אז מה הסוד של ווטסון לבית נקי ופעוט מאושר? צפו בסרטון ותגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully