וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיריונית שלא מוותרת על הרמת משקולות גם בחודש שביעי

27.6.2016 / 12:08

נטליה מלו היא דוגמנית פיתוח גוף שמצאה את התרופה הטובה ביותר לבחילות היריון – הרמת משקולות. לדבריה האימונים עוזרים לה להתמודד עם תופעות הלוואי של ההיריון ומעניקים לה שליטה על גופה

צילום מסך

אם תשאלו את רוב הנשים שנמצאות בשליש השלישי להיריונן, הן ודאי יאמרו לכן שחדר הכושר מוקצה בעיניהן עד להודעה חדשה. הרמת משקולות? כאילו שלא מספיק לסחוב בטן של חודש שמיני או תשיעי בנוסף לקילוגרמים שנוספים במהלך ההיריון. אבל נטליה מלו, דוגמנית פיתוח גוף בת 30 מסקוטלנד, חושבת בדיוק ההיפך. נטליה היא שרירנית ומאמנת אישית שטוענת שדווקא אימוני משקולות עזרו לה להתמודד עם תופעות ההיריון ולא הכבידו עליה.

לדבריה, הרמת משקולות סייעה לה להקל על תופעות כמו בחילות היריון בתחילת הדרך, וכעת – כשהיא כבר בחודש השביעי להריונה ומתהדרת בבטן היריון מכובדת (גם אם שרירית וחטובה), האימונים עוזרים לה להרגיש שהיא עדיין בשליטה על גופה. "זה חשוב לי במיוחד משום שאני מגיעה מרקע תחרותי", הסבירה מלו. "זה איפשר לי לחוש שעדיין יש לי שליטה על גופי, גם כשהוא השתנה מגוף שרירי וחטוב לבטן היריונית עגלגלה".

מלו מעלה לחשבון האינסטגרם ולפרופיל הפייסבוק שלה סרטוני אימונים שבהם היא נראית מניפה משקולות אימתניות או מבצעת אימוני התנגדות מרשימים, כשהיא לבושה בטייטס ובגוזיית אימונים. סרטוני האימונים שלה זכו לתגובות חיוביות בעיקר, מצד גולשים שמפרגנים למלו על ההתמדה שלה באימונים גם בחודשי ההיריון המתקדמים. "אנשים נוטים לחשוב שנשים בהיריון הן כמו בובות חרסינה קטנות, אבל האימונים עזרו לי מאוד. במיוחד עם הבחילות", סיכמה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully