וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת האמת של העיניים: כשגל אוחובסקי הגיע לבדיקת ראייה

3.7.2016 / 10:00

מנחה הטלוויזיה לא עבר בדיקת עיניים כבר הרבה זמן, ואחרי המפגש שלו עם ה-i.Profiler plus, המכשיר המתקדם של צייס לבדיקה אובייקטיבית של הראייה, הוא גילה משהו על העיניים שלו. רמז: זה נגמר במשקפיים חדשים. צפו

אתר רשמי

בעבר הרחוק בדיקת הראייה הייתה פשוטה, וכללה מספרים ואותיות שהלכו ונהיו קטנים, והוקרנו על הקיר או נכתבו על לוח שהועמד במרחק מסוים מהמטופל. כל שהיה עליו לעשות הוא להקריא אותם, והרופא היה מחליט עד כמה חדה ראייתו של המטופל. כיום מרווח הטעות הוא נחלת העבר. המכשור המתקדם מאפשר להגיע לרמת הערכה ודיוק גבוהים לאין שיעור.

כדי להמחיש זאת, שלחנו את גל אוחובסקי לאופטומטריסט עזרא ורובל, ויחד עם מכשיר ה-i.Profiler plus הם גילו עד כמה חדה ראייתו של העיתונאי ומנחה הטלוויזיה. רמז: זה נגמר במשקפיים חדשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשירים הדיגיטליים מאתגרים את חיי היומיום שלנו, ומאמצים את העיניים שלנו באופן שונה מבעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר ה-i.Profiler plus המתקדם של צייס משמש לבדיקה אובייקטיבית של הראייה. המכשיר מודד את הנבדק בצורה אוטומטית לגמרי, בודק את מבנה העין, ממפה את הקרנית ומודד את המספר. אחרי הבדיקה, הנתונים נשלחים למכשיר נוסף המדמה משקפי ראייה, וכל שנותר הוא לשבת מול הקיר ולומר את המספרים המוצגים עליו, כדי לוודא שהראייה אכן 6/6.

בדיקת ראייה צריך לעשות פעם בשנה, ולא רק כשאנו מרגישים שמשהו מפריע או שהראייה אינה מחודדת כבעבר. אבחון מוקדם יכול למנוע בעיות בהמשך. המכשירים הדיגיטליים מאתגרים את חיי היומיום שלנו, הם דורשים מרחק קריאה קרוב יותר, וזווית קריאה שונה בהשוואה לספרים או כל מדיה מודפסת אחרת. במהלך היום תנועות העיניים מהירות ודינמיות מבמעבר.

העולם עובר תהליך שינוי מהיר וצרכי הראייה שלנו משתנים בהתאם, אולם העיניים שלנו לא מתפתחות באותה מהירות. עדשות המולטיפוקל החדשות של ZEISS גרמניה משלבות טכנולוגיה ייחודית ובלעדית שנקראת Digital Inside, כדי להתאים את העדשות למגמות השונות ולצרכים המשתנים של הצרכנים – והכול כדי לספק ראייה טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully