וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת ההנקה בפומבי החדשה תפתיע גם אתכם

20.6.2016 / 16:29

אנחנו רגילים לקרוא פוסטים של נשים שזכו להערות מעליבות של מלצרים או למבטים כועסים של עוברי אורח כאשר הניקו את התינוקות שלהן בפומבי. אבל הפוסט החדש שרץ ברשת מראה שאפשר גם אחרת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

JoeySalads

בווידיאו: ניסוי חברתי בהנקה

כל מי שיש לו פייסבוק נתקל לפחות פעם אחת בפוסט של אמא שזכתה ליחס משפיל מכיוון שהניקה בפומבי. בכלל, בשנה האחרונה המלחמה של נשים על זכותן להניק עלתה מדרגה, וכל מקרה כזה זוכה למאות תגובות זועמות ואיומים בחרם. פוסט שהעלתה אם אתמול עשה גם הוא סערת רשת לא קטנה – אבל הפעם באופן חיובי.

האם, סתיו, סיפרה כי ישבה עם חברה בבית הקפה ביגה בשרונה, שם שתיהן הניקו את ילדיהן. הן הפותעו כשהמלצרית הגישה לשתיהן כוס מיץ תפוזים, והסבירה שזה בגלל שהן מניקות. "לקראת סוף הארוחה חברה שלי הניקה את הקטנה שלה והבת שלי החליטה שגם היא רוצה עכשיו, אז נירמלנו הנקה להנאתנו ופתאום המלצרית הגיעה עם שתי כוסות מיץ תפוזים סחוט "זה בשבילכן על חשבון הבית" שאלתי בתמימות למה כל הטוב הזה מגיע לנו והיא ענתה "כי אתן מניקות", ככה. כזה פשוט", כתבה. בתגובות לפוסט התגלה כי זה לא מקרה חד פעמי או נדיבות של המלצרית, אלא מדיניות של הרשת שבוחרת לפרגן לנשים מניקות.

בדומה לפוסטים שבהן נשים מתרעמות על יחס מעליב שלו הן זוכות כשהן מניקות בפומבי, גם הפוסט הזה זכה כבר ל-2950 שיתופים ועשרות תגובות. עכשיו נותר לקוות שהפוסט הזה יזכיר לבעלי עסק שלפעמים משתלם להיות נחמד, ושתמיד טוב ונכון לא לרדת לחייהן של נשים שבוחרות להאכיל את התינוקות שלהן, בכל דרך שיבחרו.

  • עוד באותו נושא:
  • הנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully