וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 סלפי ביום: האם לשלושה שמסכנת את חייה בשביל הפוזה

26.6.2016 / 6:39

ג'קי ריילנד היא אם חד הורית בת 29 שאובססיבית לצילום עצמי. היא עושה 100 תמונות סלפי ביום ומשתפת את כולן ברשתות החברתיות. כעת היא מודה שהחלה להזריק לפניה חומרים מסוכנים כדי לשמור על מראה צעיר ורענן

https://www.instagram.com/jacqui.ryland/

דוגמנית שמצלמת 100 תמונות סלפי ביום חשפה שהתמכרה לזריקות של הורמון גדילה שאמורות לעזור לה להיראות צעירה. ג'קי ריילנד מוורצ'סטר, אנגליה, אם לשלושה ורק בת 29 מוכנה לסכן את עצמה בפגיעה בתפקוד הלב ואף בסרטן בשל הרצון האובססיבי שלה להיראות צעירה.

"זה גורם לעור להיראות טוב יותר, לשיער ולציפורניים לצמוח ולהפחית בשומן", הסבירה את משיכתה להורמון שנאסר למכירה שלא תחת מרשם רופא. "זה ממכר בגלל התוצאות שמשיגים בזכותו. כשאני לא מזריקה אותו אני עולה במשקל, מרגישה עייפה ופחות חיובית".

ריילנד, שנוטלת גם סטרואידים בכדי לתחזק את "הגוף המושלם", סיפרה שהחלה לקחת חומרים אסורים לאחר שביקורים במכון הכושר לא סיפקו את התוצאות שהיא רצתה. "אתה מגיע לשלב מסויים ואז אתה רוצה להגיע לשלב הבא. אמרו לי שזה מסוכן, אבל כשאומרים לי לא לעשות משהו ב-9 מתוך 10 פעמים אני אלך ואעשה את זה".

עם זאת, ריילנד סיפרה שלמדה שיעור חשוב בכל הקשור לניתוחים פלסטיים לאחר שאחד השתלים בחזה שלה נקרע. היא נזקקה לטיפול חירום שגרם לה לחשוב על הניתוח להגדלת חזה שעברה בגיל 17. "אם הייתי יודעת אז מה שאני יודעת היום לא הייתי עושה את זה".

לריילנד יש למעלה מ-100 אלף עוקבים באינסטגרם ובטוויטר שמוכנים לעשות הרבה למענה, כמו קניית מתנות יקרות לפי בקשתה. "רוב הזמן אין לי מושג מי שולח לי דברים, כמו מסך טלוויזיה שטוח, משקפי שמש של לואי ויטון, טאבלט וצמיד בשווי כ-28,000 שקלים".

תשומת הלב הזאת הגיעה בעקבות חיבתה לצילומים עצמיים חושפניים, והיא מודה שהיא מצלמת את עצמה 100 פעמים ביום. "בשבילי לצלם סלפי זה כמו לנשום", הבהירה. היא מודה שאובססית הסלפי הובילה לאובססית הרזון שלה, כשבמקום להגיע לתמונה המושלמת בעזרת פילטרים היא נעזרת בחומרים אסורים. "אני לא חושבת שאפסיק אלא אם אמות", אמרה ריילנד.

עוד באותו נושא

עם היפות שלי? יותר מדי סלפי יגרום לכם להיראות זקנים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully