וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו לנו ילד: האבות הכי לוהטים בג'ימבורי

15.6.2016 / 6:28

הם חתיכים, מוכשרים, ונראים מעולה גם בלק ורוד וכתר של אלזה או כשהם מחליפים חיתול, קבלו בתרועת שחלות רוטטות את ה-DILFים הכי שווים בצד הזה של האוקיינוס, וגם בצדו השני

יוטיוב

בווידאו: גם נשיא ארה"ב ברק אובמה הוא אב גאה ונאה

כריס המסוורת'

השחקן האוסטרלי בן ה-33 שמגלם את ת'ור בסדרת הלהיט הקולנועית הוא נצר לשושלת חתיכים (אחיו לוק וליאם גם הם שחקנים), אבל הוא היחיד מבין אחיו יפי התואר שהוא גם אב לתפארת. המסוורת' נשוי לשחקנית הספרדיה אלזה פטאקי ולשניים יש בת בשם אינדיה רוז (4) ותאומים בנים בשם טריסטן וסשה. המסוורת' הוא לא רק פרצוף יפה, אלא גם אבא מדהים (לפחות כך זה נראה בפרופיל האינסטגרם שלו ושל אישתו), שלא מהסס להפשיל שרוולים (מעל זרועות שריריות) ולהכין לבתו עוגת ברני לכבוד יום ההולדת.

דיוויד בקהאם

הכדורגלן ואייקון הסטייל הוא אב לארבעה – שלושה בנים: ברוקלין (17), רומיאו (14), קרוז (11) ובת אחת: הארפר סבן (5). את משפחת בקהאם האופנתית ניתן לראות לא פעם בשורות הראשונות של תצוגות האופנה ברחבי העולם, ועל אחת כמה וכמה כשעל המסלול מוצגת הקולקציה האחרונה של אם המשפחה וסטייל אייקון בפני עצמה – ויקטוריה בקהאם. כל התמונות של המשפחה הפוטוגנית מעוררות קנאה ונוטפות שיק, אבל התמונות של בקהאם עם בתו הקטנה הן מתוקות במיוחד.

דיויד בקהאם וילדיו הארפר ורומיאו בתצוגת אופנה של ברברי, לוס-אנג'לס, אפריל 2016. GettyImages
מאיישים שורות ראשונות בתצוגות אופנה יחד. בקהאם ובתו הארפר/GettyImages

ריאן ריינולדס

כוכב הסרט "דדפול" שיחגוג השנה 40 (אותנו זה הפתיע) נשוי לבלייק לייבלי ולשניים בת אחת בת שנה וחצי בשם ג'יימס. לאחרונה הודיע הזוג כי הם מצפים לילדם השני. ריינולדס הוא לא רק פרצוף יפה וגוף משורג שרירים, אלא ניחן גם בחוש הומור מושחז שאותו הוא מפגין בחשבון הטוויטר שלו, עם הגיגים ציניים על ילדים ואבהות.

אסי כהן

השחקן והקומיקאי בן ה-42 הוא אב לשלוש בנות מתוקות: אלי (10), דני (8) וגבי (5). חשבון האינסטגרם שלו משופע בתמונות של הילדות, שישאירו אתכם פעורי עיניים ולא רק בגלל עומס מתיקות. מסתבר שכהן באמת ניחן בכשרונות רבים – צילום הוא עוד אחד ברשימה. בנותיו משמשות אובייקטים לרבים מהצילומים המעניינים והמרהיבים שלו.

עידו רוזנבלום

רוזנבלום נשוי למגישת החדשות הלאומית יונית לוי ולשניים שני ילדים: יונתן בן השנתיים וחצי ואנני, בת חצי שנה. רוזנבלום נצפה על ידי צלמי הפפראצי לא פעם כשהוא משחק עם ילדיו בפארק או בחוף הים. לטעמנו, השילוב של קעקועים, ציניות וחוש אבהי מפותח הוא אחד המוצלחים שיש.

עידו רוזנבלום. ניר פקין
החדש של עידו רוזנבלום/ניר פקין
עידו רוזנבלום. ראובן שניידר
אבהות מקועקעת עושה לנו את זה/ראובן שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully