וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבוק דב: הקמפיין שמבקש מכם פשוט להתחבק

19.6.2016 / 15:28

אחרי שאתגר דלי הקרח הצליח מעל המצופה וכבש את העולם כולו, הקמפיין החדש להעלאת המודעות למחלת ה-ALS מבקש פשוט להתחבק. גם הפעם הכספים יועברו למחקר שינסה למצוא תרופה למחלה הקשה

יח"צ - חד פעמי

מחלת ה-ALS מוכרת כבר למעלה מ-150 שנה והיא עדיין חשוכת מרפא ואין ידע על הגורמים לה. קמפיין חדש של עמותת "פרס לחיים" שפועלת למציאת תרופה, מנסה להעלות את המודעות למחלה באמצעות חיבוק. הקמפיין שיתרחש בכל העולם מבקש מאנשים להתחבק כדי להזדהות עם אלה שחולים במחלה הקשה שאומנם לקחה מהם את היכולת לתת חיבוק, אבל לא להרגיש אותו.

עוד בנושא:
פריצת דרך בחקר ה-ALS - בזכות אתגר דלי הקרח
מחקר ישראלי: האם התשובה למחלת ה-ALS נמצאת בדגים?
חולה ה-ALS שוויתר על החיים למען משפחתו


כחלק מהניסיונות להעלאת המודעות יצרו בעמותה את HUGGYBEAR - דב עם מטרה אחת: לפזר אהבה ולעלות את המודעות למחלה באמצעות חיבוק. ובכל העולם. עד היום הדובי ביקר בלונדון, רומניה, אמסטרדם, פריז, ברצלונה, מונטנגרו, ניו יורק, בלגיה ואפילו בהופעה של קולד פליי.

האגי בר כאמור מסתובב בעולם ומי שרואה אותו מוזמן לחבק אותו ולהעלות תמונה לרשתות החברתיות ולתייג. גם אם לא נתקלתם בדובון אתם מוזמנים לחבק את מי שלידכם.

"פרס לחיים" מייצגת את ישראל בפרויקט מיפוי גנטי בינלאומי פורץ דרך. במסגרתו יבוצע ריצוף גנטי מלא של 15,000 חולי ALS ו- 7,500 שיהוו קבוצת ביקורת. העמותה מרכזת את שיתוף המרפאות המובילות בישראל בפרויקט מבחינה לוגיסטית, מחקרית ומימונית. בנוסף, "פרס לחיים" מובילה מחקר אפידמיולוגי ראשון מסוגו בעולם, בשיתוף עם IBM. המחקר יבוצע באמצעות "ווטסון" מחשב העל של IBM וצוותי מחקר מטעמה, במטרה למצוא מכנים משותפים סביבתיים. במאגר הגדול שיצרה העמותה.

ככה עושים את זה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • als
  • חיבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully