וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיעת מבחן: הדרך הכי מצחיקה לבחור עגלת תינוק

תודו שתמיד חלמתם להתחלף עם הילד שלכם ושמישהו יסיע אתכם בעגלה לטיול בחוץ עד שתרדמו. ובכן, יצרנית עגלות אמריקאית יצרה עגלה למבוגרים – וזה נפלא ומביך בדיוק כמו שדמיינתם

צילום מסך

רכישת עגלה היא אחד הרגעים המכוננים עבור הורים לעתיד. בתוך כל טרפת הקניות לקראת הלידה הצפויה מדובר באחת הרכישות החשובות והכבדות ביותר. הורים כיום נוהגים לעשות סקר שוק לפני קניית עגלה, שלא היה מבייש רכישת רכב משפחתי – עבירות, טיב הגלגלים, נוחות, מצבי ישיבה-שכיבה, זוויות, קיפול, משקל וכמובן – צבע ודוגמה, לא פחות חשוב. אבל האמת היא, שכל המידע שתוכלו להשיג לגבי עגלות, הוא רק לגבי מה שהורים אחרים חושבים לגביהן. וצרכן הקצה הוא בכלל התינוק.

אז מה עושים כשקהל היעד שלך לא ממש ניחן בכישורים ורבליים כדי להמליץ? חברת עגלות אחת בארה"ב חשבה על פיתרון יצירתי. היא ייצרה דגם בקנה מידה מוגדל של אחד מדגמי העגלות הכי נמכרים שלה, ונתנה להורים לקחת אותו לנסיעת מבחן – כשהם ישובים בתוך העגלה. כך יכלו המבוגרים להתרשם ממקור ראשון מנוחות הריפוד, חווית הנסיעה ואפילו התנסו בנענוע העגלה תוך שמזמזמים להם שיר ערש.

זה אולי טריק שיווקי, אבל אנחנו מוכנים לחתום על כך שרוב ההורים פינטזו מתישהו בזמן שהם מנדנדים את העגלה של הילד שלהם או מוליכים אותה לגינה הקרובה, על האפשרות שמישהו יסיע אותם ככה בחוץ ויקח אותם לטיול באוויר הצח עד שירדמו. אם לשפוט מהתגובות של הנסיינים בסרטון – החוויה היא כל מה שחלמתם עליו, ויותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully