וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה בגללה נשים פתוחות יותר מגברים לסקס חד מיני?

21.5.2016 / 5:42

חוקר מבריטניה טוען שלנשים יש "מיניות נזילה" יותר מגברים כיוון שבימי קדם נאלצו כמה נשים לחלוק גבר אחד ולכן שכבו אחת עם השניה. התאוריה מבוססת על מחקר העוסק בהתבגרות של בני נוער בו בין היתר נטען שנשים שהתנסו עם שני המינים היו אמהות ליותר ילדים

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – האם גם הנסיכה אלזה היא לסבית?

חוקר מבריטניה מציע הסבר חדש לסיבה בגללה המיניות של נשים יותר "נזילה" מזו של גברים - כלומר הן מוכנות יותר להתנסות במין עם נשים אחרות, לעומת גברים שחוששים לנסות מין עם גברים אחרים. במאמר שפורסם בכתב העת "ביולוגי ריוויו" טוען ד"ר סטושי קנזוואה, פסיכולוג אבולוציוני בבית הספר לכלכלה בלונדון, שהדבר נובע ממניעים הישרדותיים. לדבריו, בגלל שבעת העתיקה היו נהוגות מערכות יחסים פוליגמיות, בהן הגבר נשוי למספר נשים, נדרשו הנשים לשכב זו עם זו כדי למנוע קנאה בינהן.

"התאוריה מציעה הסבר לפיו לנשים יש נטיות מיניות שונות משל גברים", אמר ד"ר קנזוואה. "יותר משהן בעלות נטיות סטרייטיות או לסביות, המשיכה המינית של נשים נקבעת לפי אדם מסוים, סטטוס הפוריות שלהן וגורמים אחרים".

ד"ר קנזוואה מבסס את התאוריה שלו על נתונים שהוציא ממחקר לאומי ארוך טווח לבריאות מתבגרים בבריטניה, שעקב אחרי בני נוער עד לתקופת התבגרותם. מהמחקר עלה שלנשים שהיו בעלות מיניות "נזילה" היו יותר ילדים וגם שנשים שהתחתנו בגיל צעיר היו פחות מקובעות מינית מנשים שהתחתנו בגיל מבוגר יותר. לדעתו שתי מסקנות אלו תומכות בתיאוריה האבולוציונית שפיתח.

היסטוריה בארה"ב: נישואים חד מיניים - חוקיים. רויטרס
בימי קדם נשים שכבו אחת עם השניה כדי למנוע קנאה./רויטרס

כמו כן, נשים נוטות לסבול פחות מהשלכות שליליות כתוצאה מהתנסויות חד מיניות לעומת גברים. דבר שלדעת ד"ר קנזוואה מצביע על קבלה גדולה יותר של העניין לאורך שנים.

לד"ר קנזוואה יש היסטוריה של מאמרים שנויים במחלוקת. בשנת 2011 טען במאמר כי נשים שחורות הן פחות מושכות. בעקבות סערה שהתחוללה בקמפוס בו לימד הוא התנצל ומשום מה שמר על תפקידו.

עוד באותו נושא

מחקר: "כל הנשים הן לסביות או דו-מיניות"

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully