וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים את הראש: מאכלים שישמרו לכם על המוח

חוששים שתאבדו מהחדות שלכם עם הגיל? אחת הדרכים להגן על המוח מפני נזקי ההזדקנות ומחלות כמו דמנציה ואלצהיימר היא באמצעות תזונה. הנה כמה מאכלים שיעזרו לכם לשמור על המוח והזיכרון

מערכת וואלה!

בווידאו: מחקר פורץ דרך של מכון וייצמן - טיפול בסרטן עשוי לעזור לרפא אלצהיימר

מחלות הגורמות לדמנציה ואובדן יכולות קוגניטיביות, כמו אלצהיימר למשל, הן אחד הדברים שאנשים הכי חוששים מהם כשזה מגיע להזדקנות, ובצדק. ככל שתוחלת החיים ברחבי העולם עולה, עולה גם שיעורם של הקשישים באוכלוסייה. ועם הגיל, עולים הסיכויים לחלות באחת המחלות שגורמות לפגיעה בתפקודי המוח והזיכרון. מה שאומר שמספרם של החולים במחלות המובילות להידרדרות קוגניטיבית רק ילך ויעלה.

זאת גם הסיבה שתחום זה הפך לאחד מתחומי המחקר החמים ביותר בשנים האחרונות. חוקרים מנסים להבין כיצד בדיוק נגרמת דמנציה ואיך היא באה לידי ביטוי במוח, בניסיון למצוא תרופה שתצליח למנוע זאת או להקל על התסמינים של מי שכבר לקו בכך. משאבים רבים מופנים לתחומי מחקר אלה, ובשנים האחרונות היו גם לא מעט פריצות דרך חשובות, אך תרופה או חיסון לאלצהיימר עדיין אין. לכן, חשוב במיוחד לעשות כל מה שניתן כדי לשמר את הקיים ולשמור על מה שיש. אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות תזונה, שתסייע לכם להגן על המוח מפני נזקי הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully