וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט בפייסבוק: עזרו לי למצוא את אבי בתי

3.5.2016 / 12:00

אישה אוסטרלית שילדה בת לפני 13 שנה לאחר סטוץ בחופשה בניו זילנד פנתה לרשת החברתית בניסיון לאתר את הגבר שממנו הרתה. הפרטים המזהים: ג'ינג'י בן 40+ בשם רודני – שיהיה לה בהצלחה

מערכת וואלה!

אישה מאוסטרליה יצאה בקריאה יוצאת דופן בפייסבוק: עזרו לי למצוא את אביה של בתי. קרין לי העלתה לפרופיל הפייסבוק שלה הודעה שנפתחת במילים: "אני הולכת להיות אמיצה ולחלוק מידע אישי, בתקווה להעזר בפייסבוק כדי לאתר מישהו... בבקשה שתפו". בהמשך הפוסט מסבירה לי שלפני 13 שנים ותשעה חודשים היא שהתה בחופשה בעיירת הסקי קווינסטאון בניו זילנד, שם פגשה בחור בשם רודני. לשניים היה סטוץ קצר של חופשה ודרכיהם נפרדו. לאחר ששבה לביתה, גילתה שהיא בהריון. לי היתה אז כמעט בת 40 והופתעה מאוד, אך החליטה ללדת את התינוק.

לדבריה, היא דווקא רצתה ליידע את אבי בתה על הלידה, אך לא היו בידיה מספיק פרטים מזהים אודותיו. בינתיים, השנים חלפו והטכנולוגיה התקדמה והתפתחה, אימי – בתה של לי התבגרה והחלה לשאול יותר ויותר על אביה, ולי החליטה שמגיע לבתה שהיא תנסה להגיע אל רודני בכל האמצעים העומדים לרשותה. כך התקבלה ההחלטה לפרסם את הפנייה בפייסבוק. לפוסט צרפה לי גם תמונות שלה ושל בתה אימי.

הפרטים המזהים שציינה לי בפוסט הם אלה: שמו הפרטי של הגבר, שהיום צריך להיות בשלהי שנות ה-40 לחייו, הוא רודני, גובהו ממוצע, שיערו היה אז מתולתל וארוך בגוון אדמדם וצבע עורו בהיר. היא זכרה שהוא שהה בעיירה בחברת שני גברים נוספים שלשניהם קראו ג'ון ולדבריה ייתכן שאחד מתחביביו היה גלישה. בעת הרומן הקצר ביניהם הוא הספיק לספר לה שהוא נפרד לא מזמן מבת זוג, שממנה נולדה לו בת שהיתה אז בת שנתיים. עם זאת, שם משפחתו אינו ידוע ללי.

בפוסט מדגישה לי שהיא אינה מעוניינת לדרוש מרודני דבר פרט לכך שיצור קשר כלשהו עם אימי ואולי גם ישלח לה תמונה שלו, כדי שתכיר את פניו. הפוסט המדובר זכה לשיתופים רבים ובעקבותיהם הגיעו גם כמה עשרות פניות מאנשים שטענו שהם מכירים את הרודני המדובר. לעת עתה, אף אחד מקצוות החוט שהגיעו לידיה של לי לא אושר ואביה של אימי טרם נמצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully