וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטג' בירכיים? 4 מאכלים שנלחמים בצלוליט

כ-85% אחוזים מהנשים סובלות מהגומות הלא חינניות הללו, שמוציאות את כל הכיף ממכנסיים קצרים. אז אחרי שהבנו שקרמים וטיפולים הזויים לא יועילו כאן, יצאנו לבדוק האם הפתרון טמון בתזונה?

סיפור בדקה כוס מים ביום/מערכת וואלה

בווידאו: ההבדל המטורף שכוס מים נוספת ליום יכולה לעשות, לא רק בצלוליט

צלוליט. אותן גומות בלתי חינניות בעליל שמנקדות את ירכינו, ומענות את נפשותינו מדי קיץ, עת השמלות המתנפנפות והמכנסיים הקצרים מגיחים מהארון. הצלוליט (ולא צלוליטיס, שהוא משהו אחר לגמרי) זכה לשלל שמות (קוטג', קליפת תפוז וכו'), אבל פתרונות של ממש להעלמתו – אין.

הצלוליט הוא למעשה הצטברות של תאי שומן מתחת לעור, בצורה שאינה שווה. דבר המשווה לעור מראה גבשושי ולא אחיד. לא מדובר בבעיה רפואית והיא אינה מהווה סכנה כלשהי, אך עבור נשים רבות מדובר בבעיה אסתטית מטרידה ומעיקה עד מאוד. על פי ההערכות כ-85% מהנשים סובלות מצלוליט ברמה זו או אחרת. יתר על כן, על אף שמדובר בתאי שומן, לא מדובר בבעיה ייחודית לסובלות מעודף משקל וגם נשים רזות סובלות ממנה.

חברות הטיפוח והקוסמטיקה אמנם עושות ימים כלילות כדי לפתח קרמים, פילינגים וטיפולים שונים ומשונים ולשכנע אותם שהם יוכלו להעלים את מכת הצלוליט שפשטה בגופנו, אבל בקרב גורמים מדעיים ומקצועיים קיים קונצנזוס לגבי אי יעילותם של הנ"ל. אז אם הפתרונות החיצוניים לא יושיעו – נותר רק לנסות לנקות את הבעיה מבפנים. לפניכם 4 עקרונות תזונתיים שתזונאים טוענים שעשויים לשפר את בעיית הצלוליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully