וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 משפטים שאת לא רוצה לשמוע אחרי לידה

14.4.2016 / 7:00

יש דברים מעצבנים שאנשים חסרי טקט יגידו לך אחרי הלידה. הפתרון – לפתח עור של פיל, להתעלם או להחזיר להם במשפט מחץ חורך

אילוסטרציה. ShutterStock
נשים אחרי לידה הן סופר רגישות/ShutterStock

נשים אחרי לידה הן סופר רגישות. כאילו גם ככה לא קשה להוריד את הבטן, להתהלך בעיניים ללא שקיות שחורות ולהיראות מיליון דולר ולתפקד כאם השנה – באים חסרי הטקט ואומרים משפטים שעדיף היה לשמור בבטן. הנה 6 דברים שאת עשויה לשמוע אז הכיני מראש משפטי מחץ בתור תשובה או למדי להתעלם:

עוד לא ירדה לך הבטן?!

המשפט הזה יכול להגיע מכל הכיוונים אפילו מחברה או מאמא שלך (שיכולה להוסיף שהבטן שלה ירדה שבוע אחרי הלידה). לא ברור מדוע יש מי שחושב שזה רעיון טוב להטיח בבטן הרכה של אישה אחרי לידה משפט כזה – אבל המילים האלה נזרקות לאוויר, לעיתים עם סיומת של סימן קריאה המביע פליאה, תדהמה ולפעמים עם סימן שאלה שמקור התהייה שלו אינו ברור. כן. עוד לא ירדה לי הבטן.

מזל טוב, באיזה חודש את?

או לחלופין לא ילדת כבר? – מבין כל המשפטים המביכים, חסרי הטקט והמקוממים שאפשר לחשוב עליהם אין ספק שהצירוף הזה - ולא משנה אם נזרק לאוויר בגלל טעות אנוש או מסיבה אחרת – הוא הגרוע מכול. כי אין דבר יותר מעליב ופוגע באישה שילדה לא מזמן, מאשר המחשבה שמסביב חושבים שהיא עדיין מתהלכת עם בטן של היריון. כל המחשבות על ירידה במשקל ומאמצי חזרה לגזרה – מקבלים סטירת לחי הגונה ברגע כזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

היא/הוא כל כך יפה, לא דומה לך בכלל

מה בעצם אומר המשפט הזה? שאת לא נראית טוב? האמת, שבהתחלה כל התינוקות נראים אותו דבר והם לא באמת דומים לאף אחד, אז אל תקחי קשה את ההערות האלה והאמיני ששניכם - דומים או לא – יכולים להיות הרבה יותר יפים (ודומים) ממש בקרוב.

זוג ישן עם תינוק. ShutterStock
כשהוא ישן את ישנה? תחשבו שוב/ShutterStock

הוא כזה פיצי כדאי לגרוב לו גרביים/לשים עליו שמיכה/ לחבוש לו כובע

לא ברור למה זרים גמורים ברחוב חושבים שיש להם הזכות להגיד משהו על מה שהתינוק שלך לובש – אבל בישראל זה ככה. לפעמים המשפטים האלה נוחתים על אימהות טריות וחסרות ביטחון ופשוט הופכים את עולמן וזה פשוט לא הוגן. זכרי, את זו שיודעת מה הכי טוב לתינוק שלך ואם את לא בטוחה אם צריך גרביים או לא את כבר תדעי את מי לשאול.

את מניקה?

עוד שאלה שגובלת בחוצפה וחדירה לפרטיות. את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד על האופן בו את מזינה את התינוק שלך ועל השיקולים שלך בבחירה להניק אותו בציבור או לתת בקבוק.

כשהוא ישן – את ישנה

אחת העצות הכי טובות והכי חכמות בלקסיקון, היישר מהספר (לפחות מאיזשהו ספר) - אבל כל אם יודעת עד כמה העצה הזו קשה ליישום. כי אחרי שהוא סוף סוף נרדם את אולי מתה לישון אבל את רוצה גם להתקלח, לאכול משהו, להחליף בגדים, להרגיש לרגע שייכת למין האנושי ועוד מאה ואחת דברים. אז כן, עצות חכמות ומעצבנות – לא בבית ספרנו.

וואלה! NEWS בשיתוף סימילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully