וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זמן בממוצע סקס אמור להמשך?

5.4.2016 / 15:00

33 שניות או 44 דקות? האמת נמצאת איפשהו באמצע. חוקרים ניסו לבדוק מה משך הזמן הממוצע בין חדירה לשפיכה והתוצאות היו מאוד מעניינות. באיזו מדינה הממוצע הנמוך ביותר ואיפה אתם על הסקאלה? קראו וגלו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: כמה פעמים בשבוע צריך לעשות סקס כדי להיות מאושרים?

אם אתם אנשים מן השורה, בוודאי מצאתם את עצמכם תוהים פעם, כמה זמן בממוצע סקס אמור להמשך? לו הייתם מדענים, לעומת זאת, שרוצים לבחון את השאלה הזאת בצורה מקצועית ומחקרית, הייתם מנסחים את השאלה קצת אחרת. משהו כמו: "מהו משך הזמן הממוצע בין חדירה וגינלית לשפיכה?". נכון שסקס הוא הרבה יותר מחדירה ושפיכה, אבל מה לעשות שכל הדברים האלה הם הרבה יותר מסובכים להגדרה, כימות ומדידה.

אז איך בודקים כזה דבר? האופציה של לראיין אנשים ולשאול אותם כמה זמן לוקח להם היא בעייתי משתי סיבות עיקריות: הראשונה, אנשים נוטים, איך לומר זאת בעדינות, להיות משוחדים ולעגל מעלה את ההערכות שלהם לגבי הזמן שלוקח להם לגמור. הסטנדרט החברתי מכתיב שככל שאתה מחזיק מעמד יותר זמן אתה יותר "טוב" במיטה, ולכן אנשים נוטים להתאים את המציאות אליו. הסיבה השניה, היא שרוב האנשים פשוט לא מתזמנים את עצמם במהלך אקטים מיניים ואינם מודעים לזמנים המדוייקים שבהם האקט מתחיל ומסתיים.

אילוסטרציה. ShutterStock
מאמי, שימי סטופר./ShutterStock

המידע המחקרי האמין והמתאים ביותר שעליו ניתן להסתמך הוא מחקר שבו השתתפו 500 זוגות שתזמנו במשך 4 שבועות את יחסי המין ביניהם באמצעות שעון עצר. וכן, זה רומנטי בדיוק כמו שזה נשמע: הם הפעילו את השעון ברגע החדירה, ועצרו אותו עם השפיכה. המסקנה הראשונה שעלתה מהנתונים שנאספו על ידי החוקרים, היתה שהתוצאות נעו על טווח מאוד רחב. הזמן הממוצע שנמדד עבור כל אחד מהזוגות (קרי, ממוצע הזמן של כלל האקטים המיניים שביצע כל זוג במשך ארבעת שבועות המחקר) נע בין 33 שניות ל-44 דקות. מדובר בהבדל של פי 80 בין הזוג עם הממוצע הקצר ביותר לזוג עם הממוצע הארוך ביותר.

הממוצע החציוני של כל הזוגות עמד על 5.4 דקות. הכוונה היא שאם תסדרו בשורה את כל 500 הזוגות מאלה עם הממוצע הגבוה ביותר לאלה עם הממוצע הנמוך, הזוג שנמצא בדיוק באמצע הוא זה שהסקס שלו נמשך בממוצע 5.4 דקות.

עוד באותו נושא

תופתעו: מה הזמן הטוב והמהנה ביותר לקיים יחסי מין?

לכתבה המלאה

לעשות טורקי ולנוח

הזוגות שהשתתפו במחקר הגיעו מארצות שונות, ולא נמצאו הבדלים משמעותיים בין מקורם הגיאוגרפי ובין התוצאות. פרט לזוגות מטורקיה, שהממוצע שלהם היה נמוך משמעותית ביחס לזוגות ממדינות אחרות (ארה"ב, ספרד, הולנד ובריטניה) ועמד על 3.7 דקות. עוד ממצא מפתיע היה שככל שגילם של בני הזוג היה מבוגר יותר, כך הסקס היה קצר יותר. זאת, בניגוד לתפיסה הרווחת שגברים מבוגרים יותר מחזיקים מעמד זמן ארוך יותר במיטה.

החוקרים נתקלו גם בכמה תוצאות משניות מעניינות וראויות לציון. למשל, נראה ששימוש בקונדום לא השפיע על משך הסקס. עוד משתנה שלא השפיע על התוצאות, האם הגבר נימול או לא. שני הממצאים הללו מעוררים ספק באשר להנחות נפוצות בדבר הקשר בין רמת הרגישות העצבית בפין ובין משך הזמן שלוקח לגברים להגיע לשפיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully