וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראה ריקוד על עמוד בחודש תשיעי

30.3.2016 / 6:12

קליאו ההוריקן, רקדנית אוסטרלית, הרגישה קצת לא סקסית לקראת סוף ההריון שלה, אז היא החליטה לעלות על עקבים ולרקוד על עמוד. הסרטון הסקסי והמדהים של הריקוד שלה סחף את הרשת

אתר רשמי

חודשי ההיריון האחרונים, ובמיוחד החודש התשיעי, הם איך לומר... לא התקופה הכי סקסית וחיננית בחייה של אישה. נכון, יש שאומרות שההיריון גרם להן להרגיש סקסיות ונשיות מתמיד. אבל אנחנו מוכנים לשים כסף על זה שהן אמרו את זה לפני שהן הגיעו לטרימסטר השלישי. בטן עצומה, בצקות והליכת ברווז עוד לא גרמו לאף אישה לחוש פרץ חושניות בלתי נשלט. אבל לא אישה כמו קליאו ההוריקן תיתן לקצת מגושמות לעצור אותה. הרקדנית האוסטרלית ששמה האמיתי הוא ג'יל מקלין (קליאו ההוריקן הוא שם הבמה שלה), העלתה סרטון שבו היא רוקדת על עמוד בעקבים גבוהים עם בטן של חודש תשיעי לפייסבוק – ולא תאמינו כמה שזה מדהים.

ג'יל כתבה בבלוג שלה שהיא "נהנית להיות בהיריון (רוב הזמן) אבל מעולם לא הרגשתי כל כך לא-סקסית כמו היום. אני ממש מתגעגעת להרגשה שיש לי כשאני נועלת זוג נעלי עקב, שמה שיר סקסי ורוקדת על עמוד..." אז זה בדיוק מה שהיא עשתה. כולל עקבים בגובה 20 סנטימטרים והכל. בסרטון היא נראית רוקדת, מניפה רגליים ועושה שפגאט שרוב הנשים לא היו יכולות לעמוד בו גם בלי הריון. המהלכים המרשימים שלה הלהיבו גם את הגולשים שהפכו את הסרטון שלה לוויראלי.

רוב התגובות שקיבלה על הסרטון היו חיוביות ולדבריה, היא משתדלת להתעלם מהשליליות. "בחיים לא הייתי עולה על עקבים בגובה כזה ורוקדת ככה אם לא הייתי בטוחה במאה אחוז שזה בטוח. אני מרגישה הכי בנוח בעקבים והאמת היא שאני הרבה יותר מגושמת כשאני יחפה בבית", אמרה בתגובה לכמה הערות של מי שחשבו שהריקוד מסכן את העובר. בשבוע שעבר מקלין ילדה את בנה, ג'ון. "ככה אני מבטאת את עצמי. אני בטוחה שגם הבן שלי יחשוב שאמא שלו אלופה כשנראה לו את התמונות האלה ביום הולדתו ה-21", התבדחה מקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully