וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרוב ותלתלים: לילד הזה יש את השיער הכי מדליק

7.3.2016 / 8:37

פארוק ג'יימס רק בן 4 אבל יש לו כבר יותר משבעים אלף עוקבים באינסטגרם והקמפיינים צובאים על דלתו – הכל בזכות רעמת תלתלים מדהימה, שאמו מסייעת לו לתחזק, והרבה סטייל שיש לו מלידה

פארוק ג'יימס בן ה-4 הוא ילד קטן עם שיער גדול. התלתלים של הפעוט הלונדוני הזה הם כל כך מרהיבים ומגניבים, שהוא הפך לאושיית אינסטגרם עם יותר מ-74 אלף עוקבים. וכמובן שעם שיער כזה ותועפות שיק וגרוב הוא גם הפך לדוגמן מבוקש.

מי שמתחזקת בפועל את פרופיל האינסטגרם שלו היא אמו בוני, שאומרת שכבר לפני שנתיים התחילו אנשים לזהות אותו ברחוב בעקבות התמונות שהעלתה לרשת. לדבריה, הדבר הראשון בסדר העדיפויות שלה הוא לדאוג שפארוק ישאר הילד החמוד, הנדיב והבטוח בעצמו שהוא כיום, ושאם היא תתחיל לזהות שהחשיפה מנפחת לו את האגו היא תסגור את הפרופיל שלו ללא היסוס.

בוני היא גם זו שאחראית על הטיפול ברעמה המרשימה של פארוק, וכמו שאתם יכולים לשער, מדבור בתחזוקה לא פשוטה. ראשית, כשעה לפני החפיפה, היא מרססת מים על התלתלים על מנת שיתרככו. במקלחת היא חופפת לו עם שמפו ואז משתמשת בהרבה מאוד מרכך. הטיפ של בוני למתולתלים: לישון על כרית מסאטן, ולא מכותנה. לדבריה, זה מסייע במניעת קשרים. מדי בוקר, לפני שהוא הולך לגן, בוני קולעת את התלתלים המופלאים של פארוק לצמות – שכן, בבית הספר שבו הוא לומד יש קוד הופעה נוקשה. אבל לפארוק זה לא מפריע כי הוא מאוד אוהב צמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully