וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מכינים 4 ילדים בני פחות משנתיים לשינה ב-2 דקות?

18.2.2016 / 10:02

אחרי שהסרטון שתיעד את אישתו נאבקת להלביש את שלישיית התינוקות ובתם הפעוטה בפיג'מות כבש את הרשת עם עשרות מיליוני צפיות, האבא הזה החליט לנסות לשבור את השיא שלה. איך הוא עשה זאת?

צילום מסך

אם הסרטון הזה נראה לכם מוכר, אתם צודקים. בשבוע שעבר סרטון של אם מתמרנת בין שלישיית תינוקות ועוד פעוטה בניסיון להלביש את כל החבורה בפיג'מות ולהכין אותם לשינה חרך את הרשת. בסרטון נראתה קורי לין וויט, כשהיא נאבקת להלביש את השלישייה שלה – לוי, אוליביה וג'קסון, בני פחות משנה, בזמן שבתה בת השנתיים אמילי מקפצת על המיטה. השבוע הגיע תורו של האבא דן גיבסון להתמודד עם האתגר.

בני הזוג מספרים שבדרך כלל הם עובדים כצוות על מנת לארגן את ארבעת ילדיהם הקטנים לשינה, אבל אחרי שהסרטון של קורי לין הפך לכזה להיט ויראלי – עם יותר מ-56 מיליון צפיות ומאות אלפי לייקים - התעורר יצר התחרות של דן והוא החליט לנסות לבצע את המשימה בזמן קצר יותר. לקורי לין לקח 2 דקות ו-13 שניות להלביש את כל ארבעת הילדים המתפתלים והשובבים בפיג'מות. לדן זה לקח שתי דקות בדיוק.

אבא מחליף חיתולים לשלישייה. יו טיוב, צילום מסך
את הריץ' את הרץ' את הריץ'-רץ' נפתח/צילום מסך, יו טיוב

רוצים לדעת מה הסוד שלו? רוכסנים! כן, כן, הסיבה שלקורי לין נדרשו 13 שניות יותר מלבעלה היא העובדה שבסרטון שלה הפיג'מות של הילדים נסגרות בתיק-תקים שצריך לכפתר אחד אחרי השני. ואילו דן השכיל לבחור בפיג'מות עם ריץ'-רצ'ים – משיכה אחת והילדים ארוזים היטב בפיג'מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully