וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 דברים שיעזרו לכם להשטיח את הבטן תוך 24 שעות

הם לא תחליף לפעילות גופנית ותזונה נכונה, אבל הם בהחלט יכולים לעזור להפחית את הנפיחות המעצבנת שעומדת ביניכם ובין השמלה הצמודה או הסקיני שתכננתם ללבוש הערב לדייט. הדקו חגורות – יוצאים לדרך

צילום: עידו שחם

בווידיאו: השיטה שתקבע האם אתם סובלים מהשמנת יתר?

תזונה נכונה ופעילות גופנית הן הדרכים הבטוחות להשיג בטן שטוחה וחטובה. לא תתפסו אותנו מנסים למכור לכם משהו אחר. אבל כולנו מכירים את הימים האלה שהבטן נפוחה יותר מהרגיל, בולטת החוצה מעל קו המכנסיים ומחרבת לנו את הלוק ואת מצב הרוח. כשזה קורה בדיוק ביום שבו יש לכם אירוע חשוב או חגיגי בערב, ומטיל ספק כבד על האפשרות ללבוש את השמלה האהובה עליכן או את הסקיני ההורס – זה כבר גובל בטרגדיה. אבל מה אפשר כבר לעשות בטווח כל כך קצר?

מסתבר שיש כמה דברים שיכולים להשפיע במהירות על מדד הנפיחות ולעשות הבדל נראה לעין בתוך 24 שעות או אפילו פחות. נתחיל עם מה לא לעשות: לא לאכול אוכל שמנוני, לא לשתות מקשית ולא לאכול מהר – שני הרגלים שיובילו לכך שבמהלך האכילה והשתייה תבלעו גם הרבה אוויר, שנכנס לכם למערכת העיכול ומנפח אותה. יש גם כמה ירקות, שעל אף שיש להם לא מעט יתרונות בריאותיים, החיסרון שלהם הוא שהם מנפחים אתכם. ברשימה השחורה ניתן למצוא: ארטישוק, בצל לבן, תירס, ברוקולי, פטריות שמפיניון, כרובית, קייל ותרד טרי.

אז מה כן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully